תיעוד מהכנסת

חגיגת יום הולדת ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי • צפו

עוגות, שרים וחברי כנסת מחייכים, וברכה אחת בווידאו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - כך נראתה חגיגת יום ההולדת ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי בכנסת • וידאו ותמונות (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

אל חדר סיעת ש"ס בכנסת הגיעו בצהריים (שני) בזה אחר שרים וחברי כנסת לחגוג בהפתעה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי את יום הולדתו.

בין החוגגים נראו שר האוצר משה כחלון, שר החינוך נפתלי בנט, שר הבריאות יעקב ליצמן, שרת המשפטים איילת שקד, סגן שר החינוך מאיר פרוש, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, חברי הכנסת דוד ביטן, שלי יחימוביץ', עמיר פרץ, אורי מקלב, ישראל אייכלר, מנחם אליעזר מוזס, ראש לשכת ראש הממשלה יואב הורוביץ, ועוד רבים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שנבצר ממנו להשתתף בשמחה שיגר ברכה בווידאו בה אמר: אריה מזל טוב, אני לא מאמין שרק אתמול היינו שנינו הצעירים השחרחרים של הממשלה, ועבדנו יחד ואנחנו עובדים היום, קצת פחות שחרחרים, אבל מנוסים מאוד וחברים טובים. מזל טוב אריה".

הברכה של ראש הממשלה נתניהו

השר כחלון אמר בחגיגה כי "הכרנו בעיקרון לפני כשנתיים, מצאנו שהרבה מאוד אג'נדה או תפיסות עולמות כל כך קרובות, כך שלא נותרה לנו ברירה אלא לעבוד ביחד. העברנו הרבה דברים ביחד".

השר בנט אמר כי הוא גם הכיר את אריה לעומק בשנתיים האחרונות. "אגיד לכם כמה תכוונת עליו - אחד, הוא קצר רוח, הוא רוצה להגיע ישר לנקודה". כחלון העיר: "אנחנו משעממים אותו, מה שאנחנו אומרים היום הוא כבר שכח".

בנט המשיך ואמר: "בכל יום ראשון יש את ישיבת ראשי המפלגות, זו ישיבת הבעיות, איכשהוא בבעיות שלא קשורות אליו בכלל, כשיש בעיה בלתי פתירה פתאום כל הראשים מופנים לאריה, נו אריה תפתור לנו את הבעיה". כחלון שב והעיר: "זה הולך ככה - ביבי אומר: 'ר' אריה, יש פתרון?'".

שלי יחימוביץ' אמרה כי היא מכירה את אריה הכי הרבה שנים. "חלק מהשנים אנחנו שמים מאחור ומעדיפים לשכוח, אבל בפאזה הנוכחית מדובר באדם שעולם הערכים שלו דואג לדל ולחלש ולשקופים, המכנה המשותף הערכי והחברתי שלנו הלך והתרחב בשנים האחרונות וכך גם היחסים האישיים שהפשירו והיה ממה להפשיר, אפילו מדובר בדרמה גדולה".

יחימוביץ העירה כי הופתעה כשהוזמנה כנציגה היחידה של מפלגת העבודה. ח"כ ביטן העיר: "למה? הזמינו גם את כבל", לקול פרץ צחוק של המשתתפים. דרעי העיר לו "בשביל מה", וביטן הגיב: "צוחקים, יום הולדת... ואם קרה לא קרה".

דרעי עצמו אמר בסיום החגיגה כי "הלוואי ויתקיימו כל הברכות. מודה לכולם, קצת קורח רוח בבית כאן, לפעמים צעקות ויכוחים, בסך הכל בסוף מכל הקצוות ידעים לשבת לדבר, זה למעשה המעלה הגדולה שלנו, זה עדיין הבסיס שאנחנו יכולים להיות כאן".

צפו בתיעוד מחגיגת יום ההולדת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר