מגלה את דעותיו

השופט מזוז: "אין פה מסורת עומק של תרבות זכויות אדם"

התקפה חריגה של שופט בית משפט עליון מכהן, איש הרשות השופטת, על המערכת המחוקקת והמבצעת: מני מזוז, איש שמאל מובהק, מגלה מה הוא חושב באמת על מדינת ישראל (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: Abir Sultan/FLASH90)

מתקפה חסרת תקדים של שופט מכהן בבית המשפט העליון, כלפי המערכת הפוליטית. השופט, מני מזוז, אמר היום (שני), כי "בישראל אין מסורת עומק של תרבות זכויות אדם".

לדברי מזוז הידוע בהשקפת עולמו הסופר-ליברלית, "המערכת הפוליטית רוויה בהתלהמות כלפי זרים ומיעוטים", וכמובן גם כך מול מערכת המשפט. "קשה לראות את המערכת הפוליטית מציבה את נושא החינוך לערכי זכויות אדם בראש סדר העדיפויות של החינוך הממלכתי", טען השופט באירוע באוניברסיטה העברית בירושלים.

כידוע, מנחם (מני) מזוז נולד בג'רבה שבתוניס למשפחה מסורתית-חרדית, בת 9 נפשות, והם עלו יחדיו לישראל ושוכנו בעיר נתיבות. אביו, הרב שלמה מזוז, היה רב ודיין שחיבר שמונה ספרי הלכה וחידושים, שהתפרסמו לאחר פטירתו.

בתום לימודיו בנתיבות, עבר מני מזוז לישיבה התיכונית "מרום ציון-קריית נוער" בירושלים, בראשות הרב אברהם רביץ ז"ל (עוד לפני שכיהן כחבר כנסת וסגן שר מטעם 'דגל התורה'. את אורח החיים הדתי נטש מזוז בטרם התגייס לצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר