לאמיצים בלבד

פחות התחברנו: פארק באוסטרליה מציע בילוי חוקי בחברת תנין אימתני

הכירו את 'כלוב המוות', אטרקצייה תיירותית ולגמרי לגיטימית באוסטרליה, המציעה בילוי נעים בחברת התנין השני בגודלו בעולם מבין התנינים הכלואים, המסתובב בחופשיות בבריכה ונוגח בגליל הזכוכית בו שוהים המבקרים המפוחדים (מעניין)

התנין לצד התיירים האמיצים (צילום: מתוך יוטיוב / outeredgephotography)

זוכרים את סיפורי הזוועה על הפריץ האכזר שהשליך בדם קר את היהודי העני והמסכן לכלוב האריות, בגלל שלא היה ביכולתו לשלם את מאות הרובלים אותם הוא חב לגובה העריץ? יפה. אז זה מה שעלה לנו בראש כשראינו את התנין העצום והאימתני הזה שוחה בכלוב מים שאליו מושלכים שני אנשים מפוחדים.

אלא שבמקרה הזה הם לא מואשמים בחוב כזה או אחר, ולמעשה על הבילוי המפוקפק הזה בחברת התנין, כשכל מה שמפריד בינם לבין חיית הטרף הענקית הזו הוא קיר זכוכית דק, משלמים הקורבנות במיטב כספם.

הכירו, את 'כלוב המוות', אטרקצייה תיירותית ולגמרי לגיטימית באוסטרליה, ארץ הקנגרו והנחשים שזוחלים בטבעיות לתוך הבתים. אז ביבשת הידידודית הזאת מציעים לכם בילוי נעים בחברת התנין השני בגודלו בעולם מבין התנינים הכלואים, המסתובב בחופשיות בבריכה ונוגח בגליל הזכוכית בו שוהים המבקרים המפוחדים.

הכלוב המעוגל והשקוף מעניק להם תצפית של 360 מעלות על החיה המפלצתית הפוערת את פיה אל חתיכת בשר התלויה מול פרצופם של המבקרים ומאפשרת להם הצצה ב'זום-אין' מחריד אל תוך מלתעותיה ושיניה האיומות...

נשמע כיף? זה עוד כלום, הכלוב הזה הוא רק חלק מפארק זחלים עצום של נחשים ותנינים ושאר דברים מצמררים ורוחשים בשם Crocosaurus Cove באוסטרליה, המציע מעבר לאופצית ההתאבדות גם פינות ליטוף של חיות המחמד הללו. פחות התחברנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר