"להרגיש מקרוב"

מדיניות 'הדלת הפתוחה' של מכבי שירותי בריאות

מנהלי מרחב בני ברק לצד מתאמי קשרי קהילה בבני ברק נפגשים עם חברי מכבי על מנת לדון יחד בדרכים הטובות ביותר להעניק את השירות הרפואי הטוב ביותר לציבור מתוך הבנה והתאמה לצורכי הקהילה (בריאות, שיווקי)

הרב יוסף בינדר בהכנה לפעילות 'הדלת הפתוחה' במשרדו של אלי עובדיה (צילום: יחצ)

פעילות 'הדלת הפתוחה' של מנהל מרחב בני ברק במכבי, אליהו עובדיה, בשיתוף מתאם קשרי הקהילה בבני ברק - הרב יוסף בינדר, היא כנראה סיבה טובה לכך שמעל 2 מיליון חברים בכל רחבי הארץ נהנים מהמומחיות של מכבי, ו96% מהם מרוצים מאד ממכבי.

הנהלת מרחב בני ברק ומתאמי קשרי הקהילה של מכבי בבני ברק, רואים חשיבות מכרעת בהקשבה לרחשי הציבור, בהאזנה למצוקותיהם ובהושטת יד לסייע להם ככל הניתן.

הרב יוסף בינדר – מתאם קשרי קהילה ב"ב מסביר: "כחלק מגישת השירותיות המאפיינת את מכבי, חשוב לנו להקשיב לצורכי הציבור בזמן אמת, ולהעניק מענה ופתרון ולפעול ככל הניתן, על מנת להתאים את השרות לבקשות השונות".

"כדי להצליח בכך אנו מקיימים פגישות תחת הכותרת "דלת פתוחה" עם הנהלת מרחב ב״ב - בימי רביעי בשעות 16:00-18:00 – בסניף רבי עקיבא ב"ב. במהלך הפגישות אנו יושבים עם חברי מכבי במרכז הרפואי ברחוב רבי עקיבא ושומעים על בעיות רפואיות או התאמות שנצרכות לחברי מכבי ודרכי פתרון. זו הזדמנות עבורנו להרגיש מקרוב את חברי מכבי ולהטות אוזן לצרכים המיוחדים כאשר יש כאלה."

הרב יוסף בינדר, משמש כמתאם קשרי הקהילה לצידה של חנה אייזנבך - הפועלת במרכז הרפואי ברחוב כהנמן מעל שלושים שנה ושמה הולך לפניה והיא ידועה בפועלה הרב למען חברי מכבי.

ראש המחוז דבורה חסיד: "פעילותם המסורה של הרב יוסף בינדר ושל הגב' חנה אייזנבך, יחד עם מנהל מרחב בני ברק מר אלי עובדיה חוללה מהפך בתודעת השירות לחברי מכבי, ויחד עם כלל מתאמי קשרי הקהילה, הפרוסים בכל רחבי הארץ, הם מנגישים את השירות המתקדם, האיכותי והיעיל ביותר לחברי מכבי בכל רחבי הארץ."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר