"מפגש בין שני עולמות"

מנהלות ב'כללית' יחנכו וידריכו נשים חרדיות

11 מנהלות של כללית באזור ירושלים מתנדבות כמנטוריות בתכנית חדשה של הג'וינט וידריכו נשים חרדיות כיצד להתקדם במסגרות העבודה שלהן תוך שילוב החיים האישיים (ברנז'ה)

המנטוריות של כללית (צילום: יח"צ)

במחוז ירושלים של שירותי בריאות כללית החליטו לחבור לתוכנית המנטורינג, שפותחה בג'וינט ישראל, שמטרתה קידם עובדים בשוק התעסוקה. 11 מנהלות במגוון תפקידים ותחומים במחוז ירושלים של שירותי בריאות כללית מתנדבות לשמש כמנטוריות ולחנוך נשים חרדיות בגילאי 45-20, שמתמידות בעבודתן ובעלות מוטיבציה לקידום תעסוקתי.

בכללית מציינים כי "במסגרת התוכנית, המנטוריות מכללית מייעצות לנשים מתוך ניסיון חייהן האישי וניסיונן המקצועי ומסייעות להן לחולל שינוי, לקבל החלטות ולהתקדם במקום העבודה שלהן ובעולם התעסוקה בכלל. במסגרת תהליך הליווי, המנטוריות נפגשות עם הנשים החרדיות במשך חצי שנה. ליווי הנשים מהמגזר החרדי מאפשר מפגש ייחודי בין שני עולמות שונים – תרבותית וארגונית. המנטורית מכללית, שלרוב גם היא מנהלת בחייה שילוב של בית, משפחה ילדים ותעסוקה, משמשת מודל השראה לנשים, המבקשות להתקדם ומעניקה להן כלים וליווי לעבר מסלול הקידום שלהן, תוך רגישות וכיבוד אורח החיים החרדי", מסבירים בכללית.

חנית רצהבי, מנהלת משאבי אנוש בכללית, מוסיפה ומספרת כי "ההשתתפות בתוכנית מעניקה לעובדות הכללית הזדמנות להכיר באופן מעמיק את מגוון הקהילות להן אנו מספקים שירותי רפואה ולהיחשף באופן בלתי אמצעי לצרכים ורחשי הלב שלהן מחוץ למרפאות. העובדות בכללית לוקחות חלק בתהליך ממקום של נתינה, על מנת לתרום מהידע והניסיון המקצועי שצברו לתהליכי קידום תעסוקתי בקרב נשים מכלל המגזרים וממקום של קירוב לבבות. התוכנית מעצימה את המנהלות שלנו, מעניקה להן כלים לניהול העובדים שלהן ומחזקת את ההיכרות שלהן עם מנהלות אחרות בארגון ועם מודלים שונים של ניהול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר