הפקקים בבני ברק

אורי מקלב: "אני נמנע מלהגיע לעיר בגלל מצב התחבורה"

חבר הכנסת אורי מקלב העלה את סוגיית הכאוס התחבורתי בבני ברק, שנחשפה ב"כיכר השבת", על שולחן ועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת, שבראשותו, וחשף את קשייו האישיים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אורי מקלב (צילום: באדיבות המצלם תמונה: פלאש 90)

יו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת, ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה), העלה היום (רביעי) על שולחן הוועדה את נושא הכאוס התחבורתי המתחולל בחודשים האחרונים בעיר בני ברק, כפי שנחשף ב"כיכר השבת".

"בתקופה האחרונה, מה שקורה בבני ברק זה בלתי נסבל, זה מסכן את התושבים", טען מקלב. "הם (בעירייה) מנסים ליצור פתרונות תוך כדי עבודה, אבל זה מסכן את התושבים. יש את היכולות וצריך לעשות את זה".

פקוק בבני ברק • עוד בנושא:

לדבריו, "התוצאות בשטח בלתי נסבלות. אני נמנע מלהגיע לעיר, כי הזמן שלוקח לנסוע בתוך בני ברק הוא יותר מאשר כל הדרך מירושלים. מגיע לתושבים את המענה והזכות. אם לא יהיה שיתוף פעולה עם ראשי הערים, הציבור לא יסכים למהפכות".

כיו"ר ועדת הטכנולוגיה, התייחס מקלב גם לפן הנוגע לתפקידו: "החלק היישומי, ליישם במהירות מתגבשת, זה הכי חשוב. כדי להתמודד עם הבעיה כבעיה לאומית, שיכולה להפוך לקטסטרופה, צריך להיות שילוב מהיר של כל מה שעלה, בביצוע מהיר ותקצוב מתאים. כל דבר צריך לתמוך. גם תשתיות, גם טכנולוגיה חדישה למערכות וכמובן תחבורה ציבורית ראויה. מכל התכניות, אף דבר אחד לא יעיל. ברור שצריך פעילות חירום, המערכת צריכה להיכנס לחירום במצב הזה. בגלל מה שקורה היום ובשביל מה שצופה העתיד".

"הצפיפות שיש בגוש דן, כדוגמה, הופכת את החיים שם לבלתי נסבלים. היא מסכנת את התושבים. מנסים למצוא פתרונות, וצריך להשקיע גם מאמצים לצורכי חיי השעה האלה", סיכם הח"כ מיהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר