הכל דולף

נתניהו: כבר לא מצפה שדבריי לא יודלפו

ראש הממשלה ניצל היום את כינוס ועדת החוץ והביטחון, כדי להגיב לדו"ח המבקר על התנהלותו מול הקבינט: גם מפה מדליפים, הבהיר נתניהו שתוך זמן קצר אכן הודלפו דבריו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו בוועדה, היום (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בפתח ישיבת ועדת חוץ וביטחון בכנסת על דו"ח 'צוק איתן' של מבקר המדינה, הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לטענות השופט שפירא על התנהלות הקבינט: "לא כל הדברים שאני אגיד כאן יודלפו, אבל על סמך הניסיון - כולל של השבוע שעבר עם ראש אמ"ן ושל הניסיון שהיה לנו בקבינט - אני לא בטוח שהציפייה הזאת עד כדי כך איתנה".

נתניהו הבהיר, כי "לכן יהיו נושאים שמטבע הדברים אני אבקש במהלך שיחתנו ואעביר לוועדת המשנה להיפגש בהזדמנות הראשונה כפי שאנחנו עושים מעת לעת".

ואכן, כצפוי, דברים שאמר ראש הממשלה במליאת הוועדה דלפו החוצה תוך זמן קצר. בדבריו, הוא התייחס בין השאר לאיום האיראני ואמר: "אנחנו שומעים הרבה מה איראן עושה ומה עושות גרורותיה, אבל לא שומעים מה אנחנו עושים. אנחנו מפעילים את היתרון של השינוי הדרמטי במדיניות ארצות הברית כדי לסייע לעמוד מול האתגר האיראני".

"כל כוח הוא יחסי, והכוח שאנחנו מתמודדים מולו הוא בעיקר כוח אחד - איראן וגרורותיה. חיזבאללה, ג'יהאד אסלאמי וגם חמאס יותר ויותר - הכל זה איראן", הוסיף ראש הממשלה.

לפי נתניהו, "אל מול האיום המשותף ישנם אינטרסים משותפים עם מדינות רבות באזור. אני מאמין בטיפוח האינטרסים הללו. בסופו של יום, אם ננהג בחכמה, הדברים האלה יסייעו להגיע לנורמליזציה גדולה יותר באזור ולאפיקים חדשים ומועילים יותר לתהליך מדיני מול הפלסטינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר