תקיפה אלימה

מכות וגידופים: כך הותקפה פקחית חניה בירושלים

אזרח תקף באלימות פקחית חניה בי-ם וחטף לה את פנקס הדו"חות. "אף אחד לא בא לעזרתי, בחיים זה לא קרה שתקפו אותי כך" סיפרה הפקחית שנפצעה קל ופונתה לביה"ח (חדשות)

(צילום: מתוך ynet)

פקחית חניה של עיריית ירושלים הותקפה היום (רביעי) באלימות קשה על ידי אזרח שנרשם לחובתו דו"ח חניה בשכונת תלפיות בבירה.

הפקחית נפצעה באורח קל ופונתה לבית חולים. מאוחר יותר היא סיפרה: "הבוקר הייתי בשכונת תלפיות בעיר ונתתי דו"ח חניה לאזרח שחנה שלא כחוק, אני רגילה שאזרחים מקללים ומגדפים אבל באלימות פיזית של ממש עדיין לא נתקלתי, עד היום בבוקר".

"בזמן שכתבתי את הדו"ח ניגש אליי בעל הרכב והתחיל לקלל אותי ותקף אותי ממש, הוא נתן לי בוקס בכתף וסטר לי, הוא ירק עליי וכל זה תוך כדי קללות".

לטענתה, האזרחים שהיו באזור לא באו לסייע לה: "לא הבנתי מאיפה זה בא. היו עוד אזרחים באזור ואיש מהם לא התערב, הייתי לבד בסיטואציה. אחרי שהוא סיים לתקוף אותי חשתי שלא בטוב, הודעתי למנהלים שלי שהגיעו מיד למקום והזמינו לי אמבולנס. כל הגוף כואב לי, נפשית אני בהלם", אמרה.

"אני בסך הכול מבצעת את עבודתי על פי חוק בשביל לשמור ולהגן על הסדר הציבורי ולא ציפיתי לדבר כזה. הייתי רוצה לומר לכל אזרח שפוגש פקח חניה בעתיד - אנשים צריכים להיות יותר רגועים ולהבין שאנחנו בסך הכול מבצעים את עבודתנו למען הסדר הציבורי, ברור שלקבל דו"ח חניה זה לא נעים, אבל לא צריך להוציא את זה על הפקחים" אמרה.

מנכ"ל עיריית ירושלים אמנון מרחב הגיב: "העירייה מגנה ומוקיעה פגיעה בעובדי ציבור והיא פועלת יחד עם המשטרה למצות את הדין נגד אלימות כלפי עובדי ציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר