השיטה שתעזור לכם להרגיע תינוק בוכה באופן מיידי

חוסר האונים שאוחז בנו מול התינוק שצווח ומוודא בתוך כך שכל מי שנמצא ברדיוס קילומטר ממנו ידע שמשהו מפריע לו, יכול להעביר כל הורה ממוצע על דעתו. שיטה מפתיעה הלקוחה מעולם הרפלקסולוגיה מתיימרת לעזור לכם לפתור את הבעיה הזאת באופן מיידי

(צילום: שאטרסטוק)

הרגעת תינוק בוכה, היתה יכולה להיות קלה יותר לאין שיעור אם רק היה ביכולתו להסביר לנו מה בדיוק לא בסדר איתו. אבל כל עוד המצב הזה לא מתאפשר למרבה הצער, אנו נגררים בדר"כ למשחק ניחושים פרוע שנראה בדר"כ כך: "הוא רעב", "הוא שבע", "הוא עייף", "הוא צריך גרעפס","הוא צריך עוד גרעפס", "כואבת לו האוזן", "צומחות לו שיניים", "הוא צמא", "הוא מתוח", "הוא בודד", "הוא דואג", "מ ה ל ע ז ע ז ל מ פ ר י ע ל ו ?!?!?!?!".

אז כאן בדיוק נכנס לתמונה טיפ מפתיע, שמציע שימוש ב"רפלקסולוגיה לתינוק" לצורך הרגעת התינוק. לדברי סופיה אנגלנד, מיילדת במקצועה, הפעלת לחץ עדין במקומות הנכונים יכולה להרגיע תינוק סובל באופן מיידי. "אל תזלזלו בכח הריפו של המגע שלכם" אומרת אנגלנד. "פשוט מאוד, לכל מה שקורה בגוף יש נקודה רפלקסולוגית בכף הרגל."

רפלקסולוגיה היא ז'אנר בתוך עולם הרפואה האלטרנטיבית המאמין בהפעלת לחץ קל על הרגליים, הידיים או האוזניים לצורך שיפור תחושת כאב פיזי או נפשי. ההסבר המדעי שעומד מאחורי הרפלקסולוגיה מעורפל אמנם, אבל השיטה נחשבת בדרך כלל לבטוחה.

"רפלקסולוגיה בדרך כלל מרגיעה ועשויה להוות דרך יעילה להקל על לחץ", אומר ברנט א. באואר, רפלקסולוג מומחה. "רפלקסולוגיה יכולה להפחית כאבים ותסמינים פסיכולוגיים, כמו חרדה ודיכאון, להביא לרוגע ולשפר את איכות השינה".

רפלקסולוגיה לתינוקות, כוללת נגיעות קלות בכפות רגליהם במשך לא יותר מ-10 דקות, כשמומלץ להשתמש בתרשים הרפלקסולוגיה (המובא למטה) - המחלק את הרגל על פי איזורי ההשפעה - כמדריך. עם זאת, על ההורים לבדוק איך הילד שלהם מגיב לפני שהם ממשיכים בפעולה. "אם הם נראים לכם שמחים, רוגעים ושלווים ותר, אז תמשיכו", אומרת אנגלנד. "אם הם בועטים, מנסים להתחמק מהמגע וממשיכים לבכות, יש להפסיק מיד".

אז בפעם הבאה שהבייבי שלכם עושה בעיות, נסו להחזיק את רגליו ואז בעדינות ללחוץ עם האגודל מעל מרכז הרגל בתנועות סיבוביות. לאחר מכן לטפו בעדינות את האיזור שמתחת לבוהן כלפי מטה בתנועות עקביות, ולסיום בתנועה מעגלית לכיוון השעון, לפני שאתם עוברים לרגל השניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר