באזור ירושלים

נהגי אוטובוס ערבים עישנו סמים והסיעו חרדים

המשטרה עצרה נהגים מחברת 'סופרבוס' שהסיעו אזרחים, בהם חרדים כשהם תחת השפעת סמים, אותם רכשו בתחנת דלק בבית שמש, ממתדלק תושב דרום הארץ (חדשות, משטרה)

אטובוס של חברת סופרבוס. אילוסטרציה (צילום: מתוך אתר החברה )

המשטרה עצרה היום (חמישי) שבעה נהגי אוטובוס החשודים כי סחרו בסמים ונהגו תחת השפעת סמים כשהאוטובוסים מלאים בנוסעים.

הנהגים, העובדים בחברת סופרבוס ומשמשים כנהגים בקווים מירושלים לבית שמש ובחזרה, נעצרו לאחר שתועדו כשהם רוכשים סמים ממתדלק בתחנת דלק בבית שמש. המשטרה חושדת כי הנהגים, ערבים תושבי מזרח ירושלים, אף ביצעו נסיעות כשהם תחת השפעת סמים.

החקירה במשטרה החלה בעקבות מידע לפיו מתדלק במתחם חברת האוטובוסים באזור בית שמש עוסק בסחר בסמים, ובין לקוחותיו נהגי אוטובוסים.

בהודעת המשטרה נאמר: "חוקרי המשטרה פעלו באופן סמוי במהלך השבועות האחרונים, בין היתר במסוף חברת האוטובוסים באזור בית שמש, החוקרים אספו ראיות שביססו תשתית ראייתית שהובילה למעצרם של החשודים – בהם המתדלק, תושב דרום הארץ, נגדו הוגשה גם הצהרת תובע".

במשטרה מתייחסים גם לעובדה שנהגי אוטובוס נהגו תחת השפעת סמים וכתבו: "הנהגים סיכנו את ציבור הנוסעים ושאר משתמשי הדרך. התנהלות הנהגים שנסעו לפי החשד תחת השפעת סמים, מהווים איום ממשי לחייהם של אותם אזרחים תמימים ששמים מבטחם בנהגים".

מסופרבוס נמסר בתגובה: "הנחשדים בעבירות הסחר בסמים נמנים עם עובדי חברת הדלק דור אלון, והסחר התבצע בתחנת הדלק עצמה. אנו מגנים כל עבירה על החוק ובפרט שימוש בסמים בשעות העבודה. החברה תפעל מיידית וביד קשה כנגד כל נהג שפעל בניגוד לחוק ותפסיק את עבודתם של כל החשודים עד לסיום חקירת המשטרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר