העיר בתכנית חירום

נוסעים לפריז? הזהרו ממתקפת העכברושים

לא רק מלכודות חדשות יוצבו ברחבי עיר האורות במסגרת מאבקה בעכברושים. בעלות כמיליון אירו, יוקפו עשרות אלפי מכולות אשפה בבסיסי פיברגלס או עץ לחסימת המזיקים (תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

"נשקיע 1.5 מיליון אירו בשביל להיפטר מהעכברושים ששורצים בעיר", כך אמרה אתמול (ראשון) אן הידלגו ראשת העיר פריז, בירת צרפת.

כחלק מההכרזה על הקמפיין החדש נגד המכרסמים הדגישה הידלגו בריאיון לשבועון 'ז'ורנל דו דימנש', כי העיר תרכוש מלכודות חדשות נגד עכברושים, וכי חלק מ-30 אלף מכלי האשפה הענקיים של העיר יוקפו בבסיסי פיברגלס או עץ. כיום מעוטרים הפחים רק בשקיות פלסטיק עדינות.

היא אף חשפה תכנית בת 10 נקודות שמטרתה להפוך את ניקיון העיר ל"עדיפות". הצעדים הללו כוללים את הגדלת מספר עובדי התברואה ופקחי הבריאות בעיר והגדלת שעות איסוף הזבל.

לדבריה, "כבר כיום אנו מקצים 500 מיליון אירו בשנה לניקיון ולניהול האשפה, והמצב השתפר, אבל ברור שפריז עדיין איננה נקייה. אני רוצה להגביר את הקצב, להגדיל את המאמץ. זו עדיפות עליונה מבחינתי".

"בעיר מתורבתת, הניקיון צריך להיות אחריות הכול. בטוקיו הכול נקי למרות שאין פחים ציבוריים, כי אנשים ממתינים עד שיגיעו הביתה לפני שישליכו את האשפה שלהם", הוסיפה הידלגו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר