בכניסה לישיבה

החזיז התפוצץ על עינו של תלמיד הישיבה שנפצע קשה

בכניסה לאחת מהישיבות בשכונת בית וגן הירושלמית, השתעשע תלמיד הישיבה בנפץ - משחק שנגמר רע מאוד: הוא התפוצץ על אחת מעיניו, והוא נפצע קשה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: מיכאל ברים, חדשות 24)

תלמיד ישיבה נפצע קשות בעינו במהלך משחק עם נפץ בסמוך לישיבה בה הוא לומד בשכונת בית וגן. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני.

מיכאל חי כהן חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני כשהוא סובל מפגיעה קשה בעינו השמאלית בעקבות פיצוץ נפץ מדגם 'רמאדן' עמו שיחק ומשקפיו נופצו אף הם מעוצמת הפיצוץ ושברי הזכוכית חדרו לעין, מקרה מצער זה שקורה שוב ושוב בימים אלו של חג הפורים מזכיר לנו כי ראוי להימנע ממשחק בנפצים וקפצונים בכדי למנוע פציעות ואסונות מעין אלו".

דוברות מד"א: "בשעה 11:20 נמסר למד"א מרחב ירושלים על צעיר שנפגע בפניו מנפץ שהתופצץ ברחוב בית וגן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה עין כרם צעיר כבן 20 במצב בינוני עם פציעות בפנים ובעניינים".

חובש רפואת חירום במד"א איציק גולדפרב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 20 כשהוא סובל מפציעות בפניו ובעינייו לאחר שנפץ שהתפוצץ פגע בו וזכוכיות המשקפיים חדרו לעינייו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר