הגולשים תמהים

להיכן נעלמה הכיפה של ג'ייסון גרינבלט?

ג'ייסון גרינבלט, יהודי שומר תורה ומצוות ומקורבו של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, הגיע לפגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו - ללא הכיפה אותה הוא חובש כל הזמן (ברנז'ה)

גייסון גרינבלט. עם הכיפה והיום (צילום: ארכיון וקובי גדעון, לע"מ)

ג'ייסון גרינבלט, יהודי שומר תורה ומצוות ואחד ממקורביו של הנשיא האמריקני דונלד טראמפ, הגיע השבוע לאזור כשליחו של טראמפ לפגישות בירושלים ורמאללה. הערב (שני) נפגש גרינבלט עם נתניהו, אולם גולשים שצפו בסרטון והתמונות שהפיצה לשכת נתניהו מהפגישה, לא יכלו שלא לשאול להיכן נעלמה הכיפה של גרינבלט.

נתניהו וגרינבלט, היום (צילום: איתי בית-און, לע"מ. סאונד: בן פרץ, לע"מ)

ג'ייסון, או בעברית יונתן דב גרינבלט, מלווה באופן צמוד את טראמפ מזה כמעט 20 שנים וזוכה לאמונו ולקרבתו. הוא בן 50, יהודי אורתודוקסי בוגר ישיבת הר עציון בישראל שלמד לאחר מכן ב"ישיבה יונברסיטי" ונחשב לבעל דעות ימניות מובהקות, יש שיאמרו אף שהוא מזדהה באופן ברור עם ההתנחלויות. הוא חובש כיפה שחורה באופן תדיר, אולם כאמור, לפגישה היום עם ראש ממשלת ישראל הוא הגיע ללא הכיפה.

(צילום: קובי גדעון, לע"מ)
(צילום: קובי גדעון, לע"מ)

"לא יכולתי לבקש לעצמי עבודה טובה יותר בתור יהודי שומר תורה ומצוות ממה שאני עושה כיום, דונלד הוא מענט'ש אמיתי ואוהב אנשים" הוא סיפר בעבר.

בסביבת טראמפ, יצויין, נמצאים יהודים אורתודוכסים נוספים מלבד גרינבלט - דוגמת השגריר המיועד דיוויד פרידמן, שחובש כיפה באופן תדיר, או חתנו של טראמפ, ג'ארד קושנר, שאמנם שומר שבת ומצוות, אולם מתהלך ללא כיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר