נתניהו VS סרנה

היום: ראש הממשלה נתניהו ורעייתו יעידו בתביעה נגד סרנה

הפוסט של העיתונאי יגאל סרנה על זריקתו של נתניהו מהרכב, מגיע לשלב העדויות. ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יעידו היום בתביעת הדיבה שהגישו נגד סרנה (חדשות)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
בנימין ושרה נתניהו (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ, פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה צפויים להגיע היום (שלישי) לאולם בית המשפט השלום בתל אביב שם יעידו בתביעת הדיבה שהגישו נגד עיתונאי 'ידיעות אחרונות' יגאל סרנה. סרנה פרסם בחשבון הפייסבוק שלו פוסט שעסק במערכת היחסים בין ראש הממשלה לרעייתו.

יצויין כי ראש הממשלה ורעייתו ניסו למנוע את הופעתם בבית המשפט אך השופט עזריה אלקלעי סרב וקבע כי על התובעים, נתניהו ורעייתו שרה, להופיע בפני בית המשפט.

לטענת השופט: "מדובר בישיבת הוכחות שנקבעה לפני זמן רב בתיאום עם באי כח הצדדים ואין ספק שהתובע כראש ממשלת ישראל הינו אדם עסוק ביותר ואין חולק כי עיסוקיו חשובים מאין כמותם. יחד עם זאת חייבים התובעים לדעת כי משהגישו תביעה לבית המשפט, עליהם להתייצב לדיון במועד שנקבע". השופט אלקלעי סירב גם לדחות את הדיון בבית המשפט.

יוזכר כי יגאל סרנה פרסם בחשבון הפייסבוק שלו הודעה בה תיאר כי שיירת ראש הממשלה עצרה בכביש 1 במהלך נסיעה וראש הממשלה הוצא לכאורה מאחד מכלי הרכב בשל ויכוח בינו לבין רעייתו שרה.

וזה לשון הפוסט שפרסם סרנה: "כשבלילה נעצרת שיירת ראש הממשלה בכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד מאבטחים ומגנים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1 בצעקות גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אישה אחת לא רוצה שיישאר אתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה. זה חלק מהחיים".

גבר נפלט ממכונית. איור אילוסטרציה

נתניהו ורעייתו הגישו כאמור תביעת דיבה נגד סרנה בעקבות פרסום הפוסט.

פרקליטיו של סרנה עורכי הדין אביגדור פלדמן וליאור אפשטיין כתבו "בפייסבוק יש כר נרחב לתיאוריות קונספירציה ולדמיון יוצר, הסטטוס בעיקרו הוא אמת וכי אם יש בו פרטים לא מדויקים הרי שהם נבלעים באמת הכללית של הפרסום, וכי גרעינו הקשה של הסיפור הוא אמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר