החשוד נעצר

שריפה בקופת חולים כללית: אחות הוצתה למוות

אחות הוצתה למוות בסניף קופת חולים כללית בחולון. לאחר כיבוי השריפה, כוחות ההצלה מצאו את האישה ללא רוח חיים והמאמצים להחיותה נכשלו. לאחר מצוד - החשוד נעצר (ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט"ז באדר תשע"ז | 14.03.17
זירת השריפה (צילום: שמואל קורייב)

טובה קררו, בת ה-56 אחות בקופת החולים נשרפה הבוקר (שלישי) למוות בשריפה בקופת חולים 'כללית' ברחוב קפלן בחולון, שפרצה לפי החשד בשל הצתה מכוונת של מטופל לא מרוצה. מהמקום נמסר על שלשה נפגעי חרדה נוספים.

בעקבות המקרה המחריד, הוכרזה שביתה בכל קופות החולים במחוז תל אביב-יפו.

המשטרה בודקת את החשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי של הצתה באמצעות חומר דליק שנשפך על האחות על ידי אדם שאינו בריא בנפשו. המשטרה ניהלה מצוד אחר החשוד בהצתה וכעבור זמן קצר נעצר תושב חולון בן 78, החשוד במעשה והוא הועבר לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי מבירור פרטים ראשונים עולה כי מטופל אשר הגיע לקופ"ח במקום, הצית מסיבה כל שהיא את האחות אשר הייתה במקום ונמלט. כוחות משטרה והצלה במקום.

ממד"א נמסר כי "בשעה 08:45 נמסר למד"א מרחב איילון על שריפה במבנה ברחוב קפלן בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים שלאחר פעולות הכיבוי אותרה במקום אישה ללא רוח חיים וקובעים את מותה".

פראמדיק בכיר במד"א אופיר פרנטקי סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בעשן סמיך, לאחר פעולות הכיבוי אותרה במבנה אישה בשנות ה- 40 כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. בנוסף טיפלנו ב- 3 נפגעי חרדה ופינינו אותם לבי"ח וולפסון".

משה זדה חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "כשהגעתי למקום טרם הגעת כוחות הכיבוי יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה נתקלנו בגברת ללא רוח חיים כתוצאה מכוויות. ביקשנו ממוקד איחוד הצלה להזניק למקום צוותי כיבוי ומשטרה שפעלו בזירת האירוע. למרבה הצער לא נותר אלא לקבוע את מותה ונסיבות האירוע בבדיקה".

אלי דפס, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, מסר: "אני מזועזע מאירוע ההצתה הנוראי שהתרחש הבוקר במרפאה בחולון. מדובר באירוע חסר תקדים במערכת הבריאות במדינת ישראל. אנו המומים מהתוצאה הטראגית ומחבקים את המשפחה. אנו מלווים ותומכים בכלהצוותים המסורים והנאמנים במרפאות שעוסקים כל העת בעבודת קודש ושליחות למען המטופלים. לא נסבול כל סוג של אלימות כלפי הצוותים במרפאות ונעמוד לצדם בכל עת".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר