הישראלי המכוער

נוסעים התקוטטו בטיסת ארקיע עד זוב דם

אפילו בלי שוקולד: שני נוסעים התקוטטו עד זוב דם בטיסה מאילת לתל אביב בשל וויכוח מי יירד ראשון מהמטוס בעת הנחיתה. השניים נזקקו לטיפול רפואי. אין עצורים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

מכות עד זוב דם בגלל וויכוח על מי ירד ראשון מהמטוס בטיסה מאילת לשדה דב. הטיסה שנחתה אמש (שני) הפכה לקטטה אלימה בין שני נוסעים והסתיימה בטיפול רפואי למתקוטטים ובמושבים מוכתמים בדם. ניידת משטרה הגיעה למקום, אך לא היו עצורים ואיש מהנוסעים לא הגיש תלונה.

הריב המטופש החל על רקע קדימות בירידה מהמטוס. בתמונות מהמטוס ניתן לראות את כתמי הדם על חלק מהמושבים וממחטות נייר מגואלות בדם. צוות המטוס הרגיע את הנוסעים והתקרית הסתיימה. פרמדיקים של מד"א טיפלו בשני נוסעים, גבר עם חבלה באף ואישה שהתעלפה. השניים סירבו בסופו של דבר לפינוי לבית החולים.

על פי הדיווח ב-ynet, אחד מנוסעי המטוס סיפר כי לאחר הנחיתה, בזמן שהמטוס החל לנסוע על המסלול לכיוון הטרמינל, החלו כמה נוסעים לריב מי ירד קודם. "היו צעקות וקללות", שחזר הנוסע. "היה שם גבר שצעק שהוא ממהר לפגישה וחייב לעקוף ומישהי שעמדה לפניו סירבה לתת לו לעבור. זה התחיל בדחיפות ואז החלו המכות והדיילת ניסתה להפריד".

הנוסע סיפר גם כי "אנשים גם התחילו לצעוק עליהם שהם מתנהגים כמו חיות. לפני שירדנו הקברניט יצא ואמר שזה חמור מאוד ולמטה חיכתה ניידת משטרה וצוות אמבולנס שטיפל בכמה מהנוסעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר