המשטרה סגרה את ה'מלשינון' הפלסטיני שפעל בירושלים

צו סגירה הוצא נגד משרד המפות הפלסטיני שעקב אחר מכירת קרקעות בירושלים, כאשר ערבים שמכרו קרקעות ליהודים הוצאו להורג על ידי הרשות הפלסטינית (חדשות)

פלסטיני. אילוסטרציה (צילום: unsplash)

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הורה לסגור משרד של הרשות הפלסטינית בירושלים שעקב אחר מכירת קרקעות ליהודים, המשרד שפעל בבית חנינא ונקרא המשרד לענייני מפות ביצע רישום ניהול ומעקב אחר קרקעות של פלסטינים במזרח העיר ועקב אחר שינויים שישראל מבצעת בשטח שהוצגו כ"גניבת קרקעות" על ידי ממשלת ישראל.

בתקופה האחרונה נודע למשטרה שהמשרד חידש את פעילותו תחילה במסווה של משרד לייעוץ גאוגרפי אך בפועל המשיך לעסוק בפעילותו הרגילה. מנהל המשרד ממומן על ידי הרשות הפלסטינית ונמצא בקשר רציף עם מנגנוני הביטחון הפלסטינים.

בין היתר נמצא כי המשרד מעביר למנגנוני הביטחון ברמאללה שמות של אנשים המבקשים למכור קרקעות ובתים במזרח העיר, כאשר יש חשד לזיוף או כוונה למכור בית או קרקע ליהודי נפתחת חקירה מטעם המנגנונים הפלסטינים.

הצו נמסר הבוקר (שלישי) והוא תקף לחצי שנה. הצו מורה על סגירת מוסד שפועל מטעם הרשות הפלסטינית במזרח ירושלים, בניגוד לחוק היישום כנדרש בסעיף 3(א) לחוק יישום הסכם הביניים בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה (הגבלת פעילות), התשנ״ה- 1994.

בעקבות הוצאת הצו והנחיית השר ארדן, שוטרי משטרת ירושלים הגיעו למקום האירוע המיועד ומסרו את צו הסגירה לבעלי המקום.

השר לביטחון הפנים ולנושאים אסטרטגיים גלעד ארדן אמר: פעילות משרד המפות הפלסטיני היא חלק מתכנית הרשות הפלסטינית לפגוע בריבונות שלנו בירושלים ואף להלך אימים על ערבים שימכרו נכסי נדל״ן ליהודים בעיר. אמשיך לפעול בתקיפות כדי למנוע כל דריסת רגל שלטונית של הפלסטינים בירושלים.

בעבר נחשף בתכנית עובדה בחדשות 2 כי ערבים ישראלים שמכרו קרקעות ליהודים הואשמו בשיתוף פעולה עם ישראל וחלקם הוצאו להורג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר