הצתת האחות

למשך שעתיים: מערכת הבריאות תשבות במחאה

יו"ר ההסתדרות בתיאום עם שאר הארגונים הודיע כי מחר בבוקר תשבות מערכת הבריאות - למשך שעתיים - במחאה על המקרה החמור בו אחות בקופ"ח הוצתה למוות (אקטואליה)

זירת הרצח והכלי ששימש להצתה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א )

כל מערכת הבריאות ברחבי המדינה תושבת מחר (רביעי) בין השעות 08:00 ל-10:00 בבוקר, בעקבות הרצח הטרגי של האחות המסורה טובה קררו. כך הודיע יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן.

לדבריו, השביתה באה לאות הזדהות עם כל אנשי מערכת הבריאות שעושים לילות כימים למען החולים ובני משפחותיהם ברחבי הארץ.

השביתה תיערך בתיאום ועל דעתם של יו"ר ההסתדרות האחיות אילנה כהן, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי ויו"ר ארגון עובדי שירותי בריאות כללית פרוספר בן חמו.

כזכור, הבוקר הוצתה קררו בת ה-56 בסניף קופת חולים כללית בחולון בו שימשה כאחות לאחר שמטופל בן 78 שפך עליה חומר דליק והצית אותה ככל הנראה בשל היותו לא מרוצה מהטיפול שלה.

לאחר מצוד קצר נלכד החשוד והוא נחקר בידי המשטרה.

מפרטים ראשונים עולה כי החשוד, ככל הנראה מעורער בנפשו, קיבל לפני כשבוע חיסון נגד שפעת על ידי האחות ומאז הגיע למפאה מדי יום כדי להתלונן, כשהבוקר הגיע חומר בעירה והצית למוות את האחות שלטענתו פגעה בבריאותו.

מפקדת מרחב איילון במחוז תל אביב, ניצב משנה סיגל בר צבי, אמרה בזירת האירוע כי "הבוקר הגיע אדם לקבל טיפול בקופת החולים פה בחולון, אנחנו מבינים עכשיו שהוא כנראה לא היה שבע רצון ותוך כדי דין ודברים שפך חומר דליק על האחות שטיפלה בו באותה עת, חומר שהביא איתו מבעוד מועד, והצית אותה. הוא נעצר לאחר מצוד קצר על ידי כוחות המשטרה, ה אירוע מאוד חריג, חמור ומזעזע במיוחד".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר