סופה בדרך

ה"סטלה" שמפחידה מיליונים ברחבי ארה"ב

"הולך להיות בלגן גדול", מעריך מושל מדינת מסצ'וסטס בסגנון טראמפי משהו, בהתייחס לסופה המאיימת על מיליוני אזרחי החוף המערבי. טראמפ עצמו צייץ: "שמרו על עצמכם" (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נוף מחלון ניורקי (צילומסך: מתוך SamariaSam בטוויטר)

מיליוני אזרחים המתגוררים במדינות החוף המזרחי בארה"ב, מתכוננים לסופה שזכתה לכינוי "סטלה", ועל פי התחזיות צפויה היום (שלישי) להכות בכל האזור שמצפון וירג'יניה ועד מיין.

אלפי בתי ספר נסגרו ויותר מ-7,600 טיסות בוטלו מחשש לנפגעים. הרוחות בחוץ יגיעו ככל הנראה ל-60 קמ"ש, והתושבים מוזהרים על ידי הרשויות המקומיות שלא לצאת מבתיהם ללא צורך דחוף. בשל הסערה, שלג במקומות מסוימים ייערם לגובה של 60 סנטימטרים וצפויים שיבושים בתחבורה ובאספקת החשמל.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ עודכן בפרטים וצייץ בטוויטר: "כולם בחוף המזרחי - שמרו על עצמכם והקשיבו לרשויות המקומיות בנוגע לסופה הגדולה שתגיע". הנשיא אף התייחס לנושא בישיבת הקבינט שלו וטען כי הממשל מוכן להתמודדות עם מה שצפוי "באופן מיטבי".

ראש העיר ניו יורק ביל דה-בלאזיו קרא לתושביו להיות דרוכים ולשמור על מרב הזהירות: "יהיה מסוכן מאוד בדרכים. אנחנו מפצירים בכולם להימנע מנסיעה. שלג רב ייערם במהירות ויהיה קשה להתמודד עם זה". גם מושל מסצ'וסטס הזהיר את התושבים כי "הולך לרדת הרבה שלג והולך להיות בלגן גדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר