בכל שנה באביב

מנהרת פרחי הויסטריה הזאת היא המקום הקסום בתבל

בכל שנה באביב מתגלה המנהרה הזו בשיא תפארתה כאשר מאות מיליוני הניצנים שבה הופכים לפרחי ויסטריה משובבי עין, המזמינים את המבקרים לצעוד תחת מצע פרחוני וקסום בגווני הורוד, לבן וסגול (בעולם)

אחד התופעות היותר יפות של האביב מתרחשת כאשר הפרח הראשון מציץ בבישנות מתוך האדמה. אחרי חורף ארוך, קר וקודר, זהו הסימן הראשון לבואו של מזג האוויר המבורך. מנהרה אחת ביפן נותנת למבקרים בה הצצה נדירה לתופעה הזו, רק במימדים קצת אחרים - פי מאה מיליון. מערת הגן עוצרת הנשימה הזו ממוקמת בגני פוג'י קוואצ'י בעיר קיטקיושו שביפן, ומגלמת שילוב מופלא של יופי טבעי וארכיטקטורה.

הגן כולל 150 צמחי ויסטריה, מ-20 מינים שונים, אבל 'מנהרת ויסטריה' נחשבת ליהלום שבכתר, ולא תזדקקו ליותר מהצצה קטנה בתמונות עוצרות הנשימה כדי להבין למה.


עכשיו ברצינות, יצא לכם לראות אי פעם משהו יותר קסום מזה?

בכל שנה באביב מתגלה המנהרה הזו בשיא תפארתה כאשר מאות מילוני הניצנים שבה הופכים לפרחי ויסטריה משובבי עין המזמינים את המבקרים לצעוד תחת מצע פרחוני מרהיב בגווני הורוד, לבן וסגול. למקרה שדאגתם, הפרחים טרם פרחו השנה, מה שאומר שיש לכם עוד זמן בשביל להספיק לחזות בפלא הזה ששיאו יתגלה בתקופה שבין סוף אפריל לאמצע מאי. בינתיים, אם לא נראה לכם שתספיקו לחסוך לכרטיס בזמן הקצר שהקצבנו לכם, תסתפקו בתמונות, אבל תעיזו להגיד שאתם לא מתפתים לקנות כרטיס ליפן עוד היום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר