שריפת הענק בפורת

נזק כבד לבית כנסת מפיצוץ מחסן הזיקוקים: "הכל התהפך"

בתים רבים באזור מחסן הזיקוקים שהתפוצץ ביישוב פורת בגוש תל מונד ספגו נזקים כבדים - לפחות בארבעה מהם לא יוכלו תושבים להתגורר בתקופה הקרובה. גם בית הכנסת ניזוק קשות (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת השריפה (צילום: Flash90)

שעות לאחר הפיצוץ - מימדי הנזק מתגלים: בתים רבים באזור מחסן הזיקוקים שהתפוצץ ביישוב פורת בגוש תל מונד ספגו נזקים כבדים - לפחות בארבעה מהם לא יוכלו תושבים להתגורר בתקופה הקרובה. גם בית הכנסת הסמוך ספג פגיעה קשה ורכבים שחנו באזור ניזוקו גם הם מהפיצוץ.

(צילום: דוברות המשטרה)

עד כה לא ברור מה גרם לדליקה במחסן הזיקוקים ולפיצוץ בעקבותיה. מוקדם יותר היום, קרא נציב הכבאות לציבור לדווח למשטרה ולמערך הכבאות על מחסנים לא חוקיים שעלולים להכיל אמצעים מסוכנים כמו זיקוקים, חומרים כימיים או חומרים דליקים אחרים - בפרט במגזר החקלאי.

מלכה חג'ג', תושבת פורת שביתה ספג נזק כבד, אמרה ל-ynet: "קיבלתי טלפון שכל הבית שלי הלך. אתם רואים את הנזק? הוא בלתי הפיך. כל החיים עבדנו על הבית ואנחנו עוד משלמים עליו".

"אני לא יכולה לחשוב, הראש לא עובד לי בכלל" סיפרה חג'ג'. "לא יודעת מה עושים במצבים האלה, אבל מישהו צריך לתת את הדין והחשבון במלואו. הנס הגדול הוא שהילדים לא היו בבית".

(צילומסך: מתוך حسن أبو راس בפייסבוק)

עדיאל חסן, שמתגורר גם כן בפורת, סיפר ל-ynet כי: "כשהגענו ראינו שהכול התהפך מההדף. הטלוויזיות נפלו, הארונות, וכמובן הרכבים ניזוקו. נשברו להם השמשות וגם המכסה מנוע קיבל מכה. עכשיו פונים לחברות הביטוח, מה אנחנו יכולים לעשות?".

הפיצוץ והשריפה הגדולה שפרצה בעקבותיו ופגעה בבתים, גרמו למותם של שני בני אדם שעבדו במקום אמיר תקרורי בן ה-24 ואנאס עאבד בן ה-17 מקלנסווה. מעל 20 צוותי כיבוי הוזעקו למקום בכדי להתמודד עם האש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר