סובל משברים

נס ב'חברון': הבחור שצנח מגובה - מתאושש

הבחור יצחק בן לבנה, תושב פתח תקווה ותלמיד ישיבת חברון, נפל במוצאי פורים מקומה שלישית בבניין הפנימיה בישיבה לאחר שננעל בחדרו. כעת, הוא מתאושש בבית החולים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
היכל ישיבת חברון (צילום: באדיבות: א.י.ש. ו-י.ח.)

נס בבית החולים 'הדסה': הטבה גדולה במצבו של הבחור יצחק בן לבנה תושב פתח תקוה, שנפל ממרפסת חדרו בישיבת חברון בחג הפורים. בחסדי שמים הוא יצא מכלל סכנה ומצבו מוגדר טוב. הבחור מאושפז במחלקה כירוגית וסובל משברים ברגליו שגובסו.

ביום שני בערב, עם צאת חג הפורים בירושלים, הבחור שהיה שתוי ננעל על ידי בחור שתוי אחר בחדרו. הוא נרדם לזמן מה וכשהתעורר, ניסה לעבור ממרפסת חדרו למרפסת של חדר סמוך, אך הניסיון לא צלח והוא צנח לחצר הישיבה שבשכונת גבעת מרדכי בירושלים.

כוחות מד"א ואיחוד הצלההעניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים במצב בינוני. הטיפול המהיר עשה את שלו וצוות בית החולים הצליח להתגבר על מצבו.

במהלך היום אתמול הוא הועבר למחלקה רגילה במחלקת כירוגית א' בבית החולים הדסה עין כרם. מצבו מוגדר טוב, והוא סובל משברים בלבד ברגליו. לפי רופאיו הוא צפוי להשתחרר לביתו בסוף השבוע.

חבריו אומרים כי מדובר בנס כפול, ראשית שיצחק לא מעד על ראשו, ושנית שהצליח להגיע לבית חולים במהירות רבה שם קיבל טיפול מהיר שהציל את רגליו.

"מדובר בבחור שהוא מבחירי הישיבה בלימוד ובמידות. מצפים שיחזור לספסל הלימודים", הם אומרים ומבקשים מהציבור להתפלל עבור יצחק בן לבנה שזקוק עדיין לרפואה שלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר