מעשים אכזריים

נהג ההסעות מירושלים הורשע בתקיפת הילדה בת ה-13 וחצי

אף שמתחילת הפרשה כפר הנהג משכונת רמת שלמה בירושלים בכל האישומים החמורים נגדו, ביהמ"ש מרשיע אותו היום וקובע כי היה מודע לגילה של המותקפת: 13.5 (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נהג ההסעות משכונת רמת שלמה בירושלים, הורשע הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בעיר בגין תקיפות אכזריות של ילדה בת 13 וחצי.

בכתב האישום נכתב, כי המורשע, כיום בן 49, הסיע את הילדה מדי יום מהבית לבית הספר ובחזרה. כשפסק מלנהוג במסלול בו נסעה הילדה, הוא היה נוהג להעביר למתלוננת פתקים באמצעותם, בין היתר, ביקש ממנה להתקשר אליו. תחילה התעלמה מכך הילדה ובחלוף תקופה מסוימת, לאחר שהנאשם המשיך להעביר פתקים אלו, והיה מסמן לה להתקשר אליו כשראה אותה, היא נענתה בסוף לבקשתו ויצרה עמו קשר - כדי לשאול אותו מה רצונו.

במהלך הזמן, נוצר "קשר" בין הנאשם למתלוננת, והשניים נהגו לשוחח בטלפון ובהמשך גם נפגשו. עם הזמן, ניסה הנאשם לקנות את אמון הנערה, בכך שכביכול "ייעץ לה" בעניינים שונים, קנה לה מתנות שונות והם אף יצאו לטיולים יחדיו. בתקופה בה לא היה ברשות המתלוננת טלפון נייד, סיפק לה אותו הנאשם על מנת שתוכל להיות איתו בקשר באמצעות הודעות טקסט או שיחות טלפון.

המורשע והילדה התכתבו ביניהם, כשהנאשם ניצל את ההודעות כדי להטריד אותה והנחה אותה אחר כך למחוק אותן. במהלך הקשר, ניסתה המתלוננת מספר פעמים לנתק את הקשר עם הנאשם, אולם הוא חזר והתקשר אליה שוב ושוב. במהלך התקופה המדוברת, הוא תקף אותה באכזריות פעמים רבות, זאת כשהילדה אף יידעה אותו במפורש כי היא בת 13.5.

כשנודע למורשע כי אמה של המתלוננת גילתה את הקשר ביניהם, הוא מיהר להתקשר למתלוננת וביקש להיפגש עמה. בהיפגשם, אמר לה הנאשם: "אמך מתכוונת לפנות למשטרה. תגידי שמהות הקשר בינינו היתה... עזרה וטיפול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר