לאחר שבוע

נעצר חשוד שתקף פקחית חניה בירושלים

תושב ירושלים בשנות ה-50 נעצר בחשד שתקף בשבוע שעבר פקחית חניה באלימות בגלל שרצתה לתת לו דו"ח חנייה. מעצרו הוארך בבית המשפט על ליום שישי (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
האירוע (צילום: מתוך ynet)

המשטרה עצרה אמש (שלישי) חשוד בתקיפת פקחית העירייה לפני כשבוע. מעצרו הוארך היום על ידי בית המשפט עד ליום שישי.

חוקרי משטרת ישראל עצרו אתמול בערב תושב ירושלים בשנות ה-50 שנחקר בחשד לתקיפת עובד ציבור.

החשוד הובא לחקירה במרחב מוריה שם נחקר בחשד שתקף פקחית עירייה ביום חמישי שעבר עת שביקשה לתת לו דוח בגין חניה שלא כחוק. כתוצאה מהתקיפה פונתה הפקחית לטיפול רפואי.

מאוחר יותר סיפרה הפקחית: "הייתי בשכונת תלפיות בעיר ונתתי דו"ח חניה לאזרח שחנה שלא כחוק, אני רגילה שאזרחים מקללים ומגדפים אבל באלימות פיזית של ממש עדיין לא נתקלתי, עד היום בבוקר".

"בזמן שכתבתי את הדו"ח ניגש אליי בעל הרכב והתחיל לקלל אותי ותקף אותי ממש, הוא נתן לי בוקס בכתף וסטר לי, הוא ירק עליי וכל זה תוך כדי קללות".

לטענתה, האזרחים שהיו באזור לא באו לסייע לה: "לא הבנתי מאיפה זה בא. היו עוד אזרחים באזור ואיש מהם לא התערב, הייתי לבד בסיטואציה. אחרי שהוא סיים לתקוף אותי חשתי שלא בטוב, הודעתי למנהלים שלי שהגיעו מיד למקום והזמינו לי אמבולנס. כל הגוף כואב לי, נפשית אני בהלם", אמרה.

"אני בסך הכול מבצעת את עבודתי על פי חוק בשביל לשמור ולהגן על הסדר הציבורי ולא ציפיתי לדבר כזה. הייתי רוצה לומר לכל אזרח שפוגש פקח חניה בעתיד - אנשים צריכים להיות יותר רגועים ולהבין שאנחנו בסך הכול מבצעים את עבודתנו למען הסדר הציבורי, ברור שלקבל דו"ח חניה זה לא נעים, אבל לא צריך להוציא את זה על הפקחים" אמרה.

מהמשטרה נמסר כי חקירת המשטרה המאומצת הובילה לאיתור זהות החשוד ומעצרו אתמול. בסיום חקירתו הובא היום בפני בית המשפט אשר האריך מעצרו עד ליום שישי, החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר