"לא ידעתי"

מלין המחבלים משרונה נידון לחצי שנת מאסר בלבד

טענתו של עבדלהאדי אבו עפאש, תושב אל עזאזמה שבנגב, כי לא ידע ששני השב"חים אותם הלין במחסן שלו, מתכוונים לבצע פיגוע - התקבלה על ידי השופטים שהקלו עמו (חוק ומשפט)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אבו עפאש בבית המשפט (צילום: רועי עידן, ynet)

בבית משפט השלום בבאר שבע נגזרה היום (רביעי) רק חצי שנת מאסר בפועל על עבדלהאדי אבו עפאש, תושב אל עזאזמה שבנגב, שהלין את שני המחבלים שביצעו את הפיגוע במתחם שרונה לפני כ-8 חודשים - מאחר והוא לא ידע על כוונותיהם של שני המפגעים, שהיו שוהים בלתי חוקיים.

אבו עפאש (49), בעלי מחסן ביישוב שגב שלום, הלין במקום שוהים בלתי חוקיים משטחי יהודה ושומרון, בהם גם חאלד ומוחמד מחאמרה, שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בו נהרגו 4 בני אדם.

בכתב האישום נטען, כי אבו עפאש סידר את המחסן והתאים אותו למגורים ושהייה של בני אדם, כולל מקרר ושירותים. יצויין, כי לאבו עפאש שתי הרשעות קודמות בעבירות של הסעת שב"חים, והוא נידון בגינן לעבודות שירות.

לאחר כמה שעות התארגנות במחסן שלו, נסעו המחבלים לבאר שבע בקו 53 והתכוונו לעלות על רכבת, אך שינו את תכניתם בגלל הבידוק הקפדני. הם נסעו במונית מבאר שבע לתל אביב במטרה לבצע פיגוע ביעד מרכזי והומה אדם.

על יום הפיגוע סיפר אבו עפאש בחקירתו, כי ראה את המחבלים מתארגנים ויוצאים מהמחסן בשעות הערב כשהם לבושים בחליפות, אך כאמור לדבריו הוא לא ידע על כוונתם.

כזכור, בפיגוע נרצחו עידו בן ארי (42) מרמת גן, אילנה נבעה (39) מתל אביב, מיכאל פייגה (58) מרמת גן, ומילה מישייב (32) מראשון לציון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר