המצלמות תיעדו

יזם סטרט-אפ איים על כלבה וכמעט דרס חיילים. צפו

יניב בר מתל אביב צווח על כלבתו, אותה מצאו חיילים בבסיס תל השומר, כי ירביץ לה וישחט אותה. כשניסו החיילים לעצרו עד שתגיע ניידת משטרה, הוא כמעט ודרס אותם. צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תיעוד חלק מהאירוע (צילום: מצלמת אבטחה, מתוך ynet)

תושב תל אביב נאשם הבוקר (רביעי) בבית המשפט בעבירות של תקיפה ו"נהיגה פוחזת ברכב", בעקבות ויכוח אלים שכמעט הוביל לדריסה - אירוע שתועד במצלמות האבטחה.

על פי כתב האישום, בתחילת השבוע הבחינו חיילים מבסיס תל השומר בכלבה שמשוטטת בתוך המחנה הצבאי. הם ריחמו עליה והצליחו לבסוף לאתר את בעליה, יניב בר.

כשהוא הגיע למקום, צרח בר לכלבה: "אני אשחט אותך וארביץ לך". בעקבות דבריו אלו ניסו החיילים לעצור אותו. "המתלוננים ניסו למנוע את עזיבתו מהמקום עד שתגיע המשטרה ועמדו בחזית הרכב", מתואר בכתב האישום, "אך הנאשם התניע את הרכב והחל בנסיעה לעברם, לא לפני שתקף אותם".

כאמור, האירוע תועד במצלמות האבטחה, ובעקבות כך נעצר בר בביתו ונלקח לחקירה.

"תחילת האירוע בכלבה שנכנסה לתוך בסיס תל השומר", הסביר לשופטים נציג המשטרה את השתלשלות העניינים, "החיילים חמלו על הכלבה והוציאו אותה מחוץ לבסיס ואז ראו את החשוד מאיים על הכלבה. החיילים שאלו למה הוא מתנהג ככה ואז החל לתקוף את החיילים. הוא נכנס לרכב ואחת החיילות אמרה לו לא לזוז עד שתגיע משטרה. בר המשיך לנסוע ותוך כדי כך דרס מספר חיילים.

מנגד, עו"ד שי אדרי מהסנגוריה הציבורית טען להגנת מרשו, כי "מדובר ביזם סטרט-אפ שמתמחה בביולוגיה ובבעלי חיים. אולי הוא נהג בצורה לא נכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר