לקראת סגירה

מחאת עובדי רשות השידור: דגל שחור על הבניינים ברוממה

שלשום התפרצו כמה מהם לאולפן מהדורת 'מבט' בערוץ הראשון, היום תלו אחרים דגל שחור על בנייני רשות השידור בירושלים - כמחאה נגד הסגירה המתקרבת של מקום עבודתם (ברנז'ה, מדיה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הדגל על הבניין המיתולגי ברוממה (צילומסך: מתוך פייסבוק)

עשרות עובדי רשות השידור מחו היום (רביעי) על הסגירה הקרבה של הרשות, לטובת הקמת 'תאגיד השידור הציבורי 'כאן'.

חלק מהעובדים תלו דגל שחור על בניין האולפנים המיתולוגיים בשכונת רוממה בירושלים. היו מהם שאף תכננו להוריד את דגל ישראל התלוי בכניסה לבנין, לחצי התורן, אך בסוף וויתרו על אקט קיצוני זה.

משה שגב, יו"ר ועד הגג של עובדי ההסתדרות ברשות, אמר לאתר 'וואלה': "אנחנו כנראה לא אזרחי מדינת ישראל. כל העובדים יצאו החוצה להראות את הכאב ואת השחור שממשלת ישראל עשתה לנו בלב. זה יום שחור למדינת ישראל. אנחנו לא הולכים לוותר בסיפור הזה, כל יום יהיו פעולות ספונטניות".

"הדרישה שלנו היא חד-משמעית", הוסיף שגב, "לא מחליפים עובדים בעובדים. לא יקום התאגיד, ורשות השידור צריכה להישאר על רגליה. לא יכול להיות שייפתחו גוף במקום גוף שכבר עובד וקיים".

כזכור, שלשום התפרצו מספר עובדי רשות השידור לאולפן מהדורת 'מבט', בשידור חי, וקראו לכחלון לקיים את הבטחתו "לשקם את הרשות". אתמול התפרצו העובדים לדיון בוועדת הכלכלה בכנסת, ואחת מהם הטיחה ביו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל (המחנה הציוני): "איך אתה לא מתבייש? - ממה אני אתפרנס, מה-300 שקל פנסיה שיש לנו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר