נקבע: ישראל היא המדינה השמינית החזקה בעולם

בגוף תקשורת אמריקאי העריכו 80 מדינות על פי מגוון קריטריונים שכללו את ההיסטוריה התרבותית של המדינה, אזרחות, ואיכות החיים. ברשימת המדינות החזקות בעולם שפורמה השבוע מופיעה ישראל במקום השמיני והמכובד (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

מגזין החדשות האמריקאי U.S. News & World Report פרסם השבוע את המהדורה השנתית של רשימת 23 המדינות החזקות בעולם שנקבעת על פי מחקר "המדינות הטובות ביותר" שנערך מידי שנה, על פיה ישראל היא המדינה השמינית החזקה על פני כדור הארץ.

בגוף התקשורת הנחשב העריכו 80 מדינות על פי מגוון קריטריונים שכללו את ההיסטוריה התרבותית של המדינה, אזרחות, ואיכות החיים. מדד חשוב נוסף בדירוג היה ה"כוח" שיש למדינה שנקבע בהתאם לרמת ההשפעה הפוליטית והכלכלית שלה, בריתות בינלאומיות וצבא. יותר מ -21,000 אנשי עסקים, מובילי דעת קהל, ואזרחים בכלל השתתפו בסקרים במטרה לגלות כיצד ארצות ועמים נתפשים בקנה מידה עולמי.

באופן לא מפיעה ארה"ב קבלה את תואר החזקה בעולם כשבמקום השני, בפער לא גדול מאחוריה - רוסיה. סין הגיעה למקום השלישי ואחריה בריטניה. גרמניה צרפת ויפן הן הבאות ברשימה, כשאל המקום השמיני והמכובד ברשימת המדינות החזקות בעולם הגיעה מדינת ישראל.

בהמשך 'רשימת הכבוד' הופיעו ערב הסעודית, איחוד האמירויות הערביות, דרום קוריאה, קנדה, טורקיה, איראן שוויץ, הודו אוסטרליה, איטליה, שודיה, פקיסטן והולנד, כשספרד וקטאר במקום האחרון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר