הביקור שמעורר משבר

דרעי לא הוזמן לסין וזעם על נתניהו; "רומס את הקרובים"

ראש המשלה נתניהו בחר שלא להזמין את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי לביקור בסין, למרות שמשרד הפנים אמור לחתום על הסכם סחר, ועורר את זעמו של דרעי; "לא נספוג את הזלזול הזה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ודרעי. ארכיון (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי זעם על ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשל העובדה לא הוזמן לביקור בסין, זאת למרות שמשרדו - משרד הפנים - אמור לחתום על הסכמי סחר עם סין.

על פי הדיווח בגל"צ, "דרעי הופתע מאוד לגלות ששרים אחרים דווקא כן הוזמנו להצטרף לנסיעה היוקרתית ביניהם השרים אורי אריאל, זאב אלקין ויעקב ליצמן".

כעת מתברר כי מלבד המשבר עם איילת שקד בוועדה למינוי דיינים, כנראה שגם נושא הנסיעה לסין גרם לדרעי לבקש מחברי הכנסת שלא להשתתף בערב הגיבוש של הקואליציה.

"דרעי זעם ושיגר הודעה דחופה לכל חברי הכנסת של ש"ס ובה דרש מהם לא להצטרף לגיבוש הקואליציוני", דווח בגלי צה"ל.

על פי הדיווח, "דרעי העביר הוראה לאנשי משרד הפנים שלא לקדם את המגעים על ההסכם בין המשרדים עד לבוקר. בלשכת ראש הממשלה ניסו מיד לשלוח מסר מפייס לדרעי".

לבסוף, מזכיר הממשלה פנה ליו"ר ש"ס ואמר לו שנתניהו "ישמח מאוד אם הוא יצטרף לטיסה", אך אריה דרעי סירב.

גורם בש"ס אמר לגל"צ כי "לא ייתכן שנתניהו לא מחשבן דווקא לשותפים הכי נאמנים שלו בקואליציה, אלו שמקיימים את כל ההחלטות שמתקבלות. ובימים הללו זה כמובן לא דבר שבשגרה". לדבריו, "זאת נטייה של ראש הממשלה לרמוס את הקרובים אליו וש"ס לא תהיה מוכנה לספוג את הזלזול הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר