"כשקשה - אתה נעלם"

שר האוצר מחריף את המשבר: "כחלון ונתניהו - כבר לא"

שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו משה כחלון בוחר הבוקר להחריף את המשבר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. במענה לשאלה על יחסיהם, הגיב: "איך אומרים החבר'ה? כחלון ונתניהו כבר לא" (חדשות)

נתניהו וכחלון (צילום: Olivier Fitoussi/POOL)

"כחלון ונתניהו כבר לא", כך בחר הבוקר (חמישי) שר האוצר ויו"ר מפלגת 'כולנו' משה כחלון להגדיר את יחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ובעצם להחריף את המשבר ביניהם.

במהלך כנס 'קו לידידות' בתל-אביב, נשאל כחלון על יחסיו עם נתניהו והגיב: "איך אומרים החבר'ה? כחלון ונתניהו כבר לא".

העימות בין נתניהו וכחלון, סביב תאגיד השידור הציבורי, פרץ כבר בתחילת השבוע, במהלך פגישה שקיימו השניים בנושא, בה ביקש נתניהו מכחלון את תמיכתו בחוק התקשורת שהוא מבקש להעביר שתעניק לממשלה שליטה בשידור הציבורי.

כחלון סירב ותקף את ראש הממשלה: "אתה לא באמת מתעניין בשידור הציבורי אלא רק בשליטה. אתה צריך להבין - אני עזבתי את הליכוד, אתה לא תעשה לי תרגילים כאלה. כשקשה - אתה נעלם, וכשיש הישגים - אתה מופיע".

ראש הממשלה בכנס גיבוש הקואליציה (צילום: תקשורת רה"מ)

העימות בין השניים נחשף אתמול, בכנס גיבוש הקואליציה, כאשר נתניהו קרא לכחלון לסייע לו בדחיית סגירת רשות השידור בחצי שנה ופתיחת התאגיד החדש.

משרד האוצר הגיב לקריאת נתניהו ואמר כי "הוא כנראה שכח מי קרא להם חמאסניקים בקמפיין הבחירות וחוקק חוק שהגביל את קליטתם בתאגיד".

במהלך הכנס היום, אמר כחלון כי הוא סיכם עם יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן "שתהליך הפרישה מרצון של עובדי רשות השידור יוחזר והם יוכלו לפרוש בתנאים הוגנים. סיכמנו שנעשה מאמץ לקלוט כמה שיותר עובדים מרשות השידור בתאגיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר