חיפשנו ומצאנו

המתנה המושלמת לפסח: בושם לאישה או לבת

בושם זה תמיד מתנה מיוחדת, הוא קליל, מביא עמו ריחות נעימים, ומתאים לכל תקופה ועונה. השאלה היא איפה נמצא אותו במחיר שפוי מבלי שיעשו עלינו מחיר בגלל החג, ושלא יגרמו לנו להסתובב בחוץ שעות (שיווקי)

עדיין מחפשים את המתנה המושלמת לפסח? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הציבור הישראלי כבר מזמן הפסיק להיות פראייר ולשלם סכומי עתק ברשתות, ועבר לצרוך באינטרנט. ועדיין, לפני החגים, החיפוש אחר המתנות מוציא אותנו מדעתנו.

לא יודעים מה לבחור ומה לקנות, ומהצד השני לא רוצים להוציא סכומי עתק - ככה התחילה התאוצה בקניות דרך האינטרנט.

מתלבטים על מתנה איכותית שתוכלו להביא לכבוד הפסח, לאישה או לבת, ובעצם לכל אחד ואחד?

ברחבי הרשת מצאנו חנות בשמים שנקראת LovenMour, וכבר לפי השם כבר הבנו על מה מדובר, משחק מילים של "אהבה" מצד אחד ו-"מור", הבושם התנכ"י שהיה אחד מסממני הקטורת.

מתנה עם סטייל

לובן מור הינה חנות אינטרנטית מקורית ומעוצבת לבשמים לגבר ובשמים לאישה עם מלאי מגוון ומרשים של מותגים מובילים, כגון: טום פורד, דולצ'ה וגבאנה, קלואה ועוד. החנות מכירה מקרוב את הדרישות של המגזר ולא תמצאו באתר פרסומות לא צנועות שלרוב מגיעות ביחד עם שיווק של בשמים במבצע.

ב'לובן מור' תוכלו גם למצוא מוצר ייחודי – שמן בושם אורגני. השמן בושם תואם לריחות ידועים ומוכרים. הוא חזק פי 5 ונשאר על העור לאורך כל שעות היום. הייחודיות שלו מתבטאת ברכיביו. שמן בושם הוא על בסיס שמן אורגני, רכיב טבעי שמתאים לכל אחד ואחת, גם לאנשים רגישים לריחות ובשמים רגילים.

מייד כשנכנסו לאתר שמנו לב למחירים הזולים משמעותית. תוכלו למצוא בשמים בזול , גם פחות מ-100 ש"ח ועד בשמים יוקרתיים יותר במחיר של 1000 ש"ח, ועדיין כל בושם יותר זול מהרשתות המוכרות.

אחד מהבשמים המבוקשים לנשים, בושם קוקו שאנל מאדמוזל, נמכר ברשתות ב-800 ש"ח ולרוב בלי מבצע עקב הביקוש הרב לבושם. בלובן מור (LovenMour) תמצאו את הבושם ב-599 ש"ח בלבד. כאלה יש עוד דוגמאות רבות, כמו בשמים של אברקרומבי ובושם מולקולה.

החסכון הגדול בחנות אינטרנטית מביא למחירים זולים כל יום, בהבדל משמעותי מכל חנות אחרת בארץ, והאמת גם ברחבי הרשת.

לא רק לנשים. גם גברים יכולים לקבל במתנה בושם. אילוסטרציה. (שאטרסטוק)

החנות מייבאת את הבשמים בעצמה ועל כן הם לא צריכים לייקר מחירים שמגיעים לרוב בגלל צריכה דרך ספקים בארץ.

בושם זה תמיד מתנה מיוחדת, הוא קליל, מביא עמו ריחות נעימים, ומתאים לכל תקופה ועונה. החידוש המרענן בלובן מור הוא המשלוח חינם לכל רחבי הארץ שמגיע עד 48 שעות מקסימום. כן, חינם בלי תוספת תשלום.

בנוסף, מציע האתר עטיפת מתנות צבעונית ומושקעת בתוספת תשלום סמלי בלבד, שקיבלה תגובות נלהבות ומומלץ.

מחזקים עסקים הוגנים

בשונה מהרשתות שמנסות "לבלוע" את העסקים הקטנים, ב'לובן מור' שומרים על יושרה גם אל מול מערכת שכל מטרתה לייצר רווחים מהירים. אם אתם לא מכירים את הבושם - הם יבקשו מכם לנסות להריח אותו קודם לפני הקנייה, כדי שלא תקבלו מוצר שאתם לא מתחברים אליו והוא מתאים לכם.

כך יוצא שלפני הפסח, אתם מקבלים מתנה עם סטייל. בושם לגבר או בושם לאישה במחיר שפוי וזול משמעותית מהרשתות, עם עטיפת מתנה מיוחדת. ושוב, במשלוח חינם בכל רחבי הארץ.

על הדרך אתם מחזקים חנות שמציגה בשמים מקוריים של מותגים מבוקשים במחירים זולים, שפויים, כמו שצריך להיות.

בשונה משאר חנויות ברחבי רשת האינטרנט, תמצאו גם מענה טלפוני אנושי 24/7 (לא בשבת), מייל או הודעה לכל שאלה ובקשה.

פשוט תכנסו ללובן מור ותראו בעצמכם >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר