פליטת הפה שסיבכה

אורן חזן פונה לנתניהו שאמר "קפץ לי הגן המזרחי": תתנצל

ראש הממשלה ניסה להתלוצץ היום והתבטא באופן חריג על "גן מזרחי" שקפץ לו - חבר הכנסת אורן חזן לא פספס את ההזדמנות לעקוץ בחזרה את ראש מפלגתו (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו במימונה. ארכיון (צילום: Avishag Shaar Yashuv/POOL/FLASH90)

סגן יו"ר הקואליציה, ח"כ אורן חזן (ליכוד) קורא הערב (חמישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו להתנצל על אמירתו היום בפורום ראשי המפלגות כי "ביקשתי את דחיית שידורי התאגיד בחצי שנה בגלל שקפץ לי הגן המזרחי", כפי שהתפרסם בחדשות 2.

"אדוני ראש הממשלה, קפץ לך 'הגן המזרחי'? אם באמת היה לך אחד כזה - לא היית פוגע בו. אני מבקש ממך להתנצל", צייץ בטוויטר אורן חזן, שזו לו לא הפעם הראשונה בה הוא מתעמת עם ראש מפלגתו.

מוקדם יותר גם חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני) אמר כי "נתניהו משתמש בתורת הגזע כדי לתרץ את הטירוף. שנתיים עברו מאז שהליכוד ניצח בבחירות, שנתיים מאז שנתניהו, רגב, חזן ומי לא אכלו לנו את הראש על הדברים של גרבוז ופתאום נתניהו מספר שיש גן מזרחי שגורם להפכפכות".

"האם עברנו מתורת השבטים לתורת הגנים? מתבייש בראש הממשלה שלי שזה מה שהוא חושב עלינו, זה מה שהוא חושב על חלק גדול מאזרחי ישראל ומתבייש עוד יותר בחבורת האפסים שמקיפה את נתניהו ושותקת על התבטאות מפלגת כזו".

המטה למאבק בגזענות פרסם אף הוא תגובה קשה: "האמירה של נתניהו על 'הגן המזרחי' מבישה, מכיוון שהיא תוצאה של הלך רוח שמייחס למזרחים תכונות של כעס ואלימות. ההתנצלות של ראש הממשלה נתניהו מחויבת המציאות, אבל חשוב ממנה, על נתניהו לנסות לאמץ לעצמו תפיסת עולם שלא מייחסת לאנשים תכונות כאלו או אחרות בהתאם למוצאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר