"אווירה רוחנית"

הכנה לחיילים החרדים לגיוס צנחנים וגבעתי

למעלה מ-50 צעירים חרדים סיימו ביום שישי ימי הכנה של ארגון שח"ר לקראת גיוס למסלולים החרדים בגבעתי ובצנחנים: פעילות לתוך השעות המאוחרות של הלילה ויציאה למסעות שטח מפרכים. צפו בתיעוד (חרדים, שיווקי)

הכנה לחיילים החרדים לגבעתי וצנחנים. צילום: יחצ

ביום שישי הסתיימו ימי ההכנה שנערכו על ידי ארגון שח"ר לקראת הגיוס הקרוב למסלולים תומר (גבעתי) וחץ (צנחנים). במהלך ימי ההכנה הצעירים השתתפו בהרצאות, תפילות ושיעורי תורה - ועברו סדרת אימונים מאתגרים הכוללים אימוני קרב מגע צהל"י, עבודת צוות ומנהיגות ומפגש עם מפקדים וקצינים.

בארגון שח"ר המלווה את המסלולים החרדים בחטיבת גבעתי ובחטיבת הצנחנים מביעים סיפוק רב על הצלחתם של הנערים בעמידה במשימות וביעדים שהוצבו להם.

ההכנה לשירות הקרבי הינה חשובה מאוד ובפרט כשמדובר על מסלולים איכותיים הדורשים רמה מקצועית ומבצעית רבה.

הפלוגות החרדיות מורכבות מצעירים חרדים איכותיים שהחליטו להתגייס וארגון שח"ר מלווה אותם בתהליך כולו, החל משלב הבירורים, ההתאמה למסלול וההכנה הפיזית והמנטלית. כמו ליווי במהלך השירות הכולל שיעורי תורה ונתינת מענה לצרכים המיוחדים של החייל החרדי.

מארגון שח"ר נמסר כי אירוע זה מהווה המשך לפעילות רצופה ומתמשכת הכוללת מפגשים שבועיים של אימונים ופעילויות הכנה מגוונות: "הרעיון הוא לחתום עם ימי הכנה רצופים הכוללים פעילות לתוך השעות המאוחרות של הלילה ויציאה למסעות שטח מפרכים הכוללים שדאות, משימות, מסע אלונקות וכושר".

הפעילות נעשית תוך שילוב של אווירה רוחנית וחברתית גבוהה באווירה חרדית, תפילות וארוחות מכשרות מהודרת וטעימה מהוואי הליווי של ארגון שח"ר במהלך השירות הצבאי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר