קריסה נוספת

מנוף נפל על בית ברמת גן; שניים נפצעו

מנוף עגורן באתר בנייה קרס על בית פרטי ברמת גן, כתוצאה מכם נפצעו שני בני אדם - בינוני וקל. כוחות רבים של ארגוני הצלה ומשטרה הגיעו לזירה. הפצועים פונו לביה"ח (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מפנים את הפצוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מנוף קרס לפני זמן קצר ברחוב הירדן בשכונת נווה יהושע ברמת גן. מדיווחים ראשוניים עולה, כי כתוצאה מהקריסה נפצעו שני בני אדם - בינוני וקל.

דוברות איחוד הצלה: "פצוע בינוני עד קשה טופל ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף רמת גן לאחר שנפל עם מנוף שקרס על כיכר בסמוך לאתר בניה ברחוב כנרת ברמת גן".

דורון בצלאלי חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר: "מדובר בנס שלא היו נפגעים מקרב האזרחים שחלפו במקום. המנוף קרס על הכיכר בסמוך לאתר בניה והמנופאי נפצע בינוני עד קשה. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע כשהוא סובל מפגיעה בראשו וחבלות בפלג גופו העליון".

הכוחות בזירה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בעקבות אירוע קריסת המנוף ברמת גן, נסגרו לתנועה הרחובות הבאים: נווה יהושוע מרחוב הירדן עד רחוב כנרת, רחוב בן אליעזר, רחוב כנרת פינת ארנון, נווה יהושוע רחוב סטופ ורחוב העליה השלישית. "הציבור מתבקש לנסוע בדרכים חלופיות ובשום מקרה לא להגיע לאזור הקריסה", נמסר בהודעת המשטרה.

מדוברות מד"א נמסר, כי דוברות מד"א: בשעה 11:17 נמסר על הולך רגל שנפגע מרכב ברחוב הרב דוד נדב ברחובות. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח תל השומר 2 פצועים, בהם: אחד בינוני, מפעיל המנוף כבן 38 עם חבלות בראש ובגפיים ואחד קל כבן 31 עם חבלות ושיפשופים.

פאראמדיק מד"א עודד שינקמן סיפר: "יצאנו מבית חולים חזרה לתחנת מד"א כשלפתע ראינו מולנו מנוף שקורס. תוך כדי שאנחנו מדווחים במהירות למוקד המבצעים של מד"א על האירוע הגענו למקום. בתוך המנוף שקרס נלכד גבר כבן 38, יחד עם פועלים מהאתר חילצנו אותו בהכרה וסובל מחבלות בראש ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במצב בינוני ויציב לבי"ח".

(צילום: ארגון הצלה)

מארגון הצלה נמסר, כי חובשים מהארגון, יחד עם צוותי מד"א, העניקו טיפול למפעיל העגורן שפונה במצב בינוני עד קשה לבית החולים, ובפצוע קל נוסף (מהבית הפרטי עליו קרס המנוף).

אלחנן מאמו ויהודה לודנר מיחידת האופנועים בארגון הצלה שטיפלו בפצועים, מספרים: "הוזעקנו ע"י מוקד הכוננים של מד"א עקב קריסת המנוף, כשהגענו הבחנו שהמנוף קרס גם על הכביש וגם על בית פרטי. בתא העגורן שהה המפעיל כשהוא לכוד, בהכרה, עם חבלות בגפיים וראש. לאחר חילוץ, פינינו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א. מהבית הפרטי יצא נפגע קל מחבלות, הענקנו לו טיפול בשטח והוא פונה באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים".

בעקבות קריסת המנוף, הוציאה עיריית רמת גן צו הפסקת עבודה באתר ברחוב נווה יהושע, וראש העיר הנחה על בדיקה מיידית של אישורי המנופים.

(צילום: דוברות המשטרה)

כזכור, רק לפני כשבועיים נהרג פועל בשנות ה-40 לחייו מפלטת עץ שנפלה עליו ממנוף בגני תקווה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף פתח תקווה ומתנדבים נוספים מסניף אלעד ביצעו בפועל פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו, אך ללא הועיל.

שבוע קודם לכן קרס מנוף בנמל אשדוד, לא היו נפגעים או נזק במקום. מעט לפני כן מנוף קרס גם באתר בנייה בבת ים.

(צילום: ארגון הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר