הסוף ל"הערות" שעל גבי הסרטונים ביוטיוב

"הסרטון המלא כאן"; "לגרסה חדשה יותר של הסרטון לחצו כאן" - אלו רק חלק מהחלונות שקופצים ומשבשים את הצפייה הסדורה בסרטונים יוטיוב. בקרוב ייעלמו הערות אלו (דיגיטל)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אין צופה ביוטיוב שלא נתקל כל העת ב"הערות" - מסגרות צבעוניות עם טקסטים וקישורים הקופצים על הסרטון במהלך הצפייה בו. מעבר להפרעה בצפייה, לעתים קרובות אתם אף לוחצים עליהם בטעות ומגיעים למקומות שאתם כלל לא מעוניינים בהם.

אז יש לנו בשורה בשבילכם: בימים האחרונים הודיעה יוטיוב על ביטול "הערות" אלו. "בשנתיים האחרונות ירד השימוש בהערות ב-70 אחוז, ועל כל אחת כזו שצופה לוחץ עליה הוא סוגר בזעם 12 אחרות - כל זה בנוסף להמוני גולשים שכיבו את הצגת ההערות דרך תפריט ההגדרות של הנגן באתר", נאמר בהודעת החברה.

יוטיוב אף ציינה את העובדה, כי 60 אחוז מזמן הצפייה ביוטיוב ב-2017 נעשה ממכשירים ניידים, שממילא לא תומכים בהצגת הערות אלו.

בשל כך, בעוד כחודש וחצי, מה-2 במאי, לא יוכלו יוצרים להוסיף הערות אלו לסרטונים שלהם. במקום זה, הם יוכלו להשתמש ב"כרטיסים" (יכולת שהושקה לפני שנתיים ומאפשרת להוסיף סקרים וקישורים בצד ימין של הסרטון) וב"מסכי סיום" (יכולת שהוצגה בשנה שעברה ומוסיפה בסיום הסרטון קישורים לסרטונים נוספים).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר