לא נרגע

ההצעה של בני אלבז: בחירות ליו"ר ש"ס

בני אלבז יוצא שוב נגד יו"ר ש"ס אריה דרעי ופונה בפייסבוק, למועצת חכמי התורה, לעשות בחירות להנהגת התנועה. "הלב יכאב לכולנו אם ש"ס תעלם חס ושלום", כתב אלבז (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בני אלבז ואריה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הזמר בני אלבז, מי שהיה מקורבו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי וזמר הבית של תנועת ש"ס יצא אמש (ראשון) שוב, נגד דרעי והציע לערוך "בחירות חופשיות" על הנהגת התנועה.

"אני מציע למעוצת חכמי התורה", כתב אלבז בעמוד הפייסבוק שלו, "שהציבור יחליט מי ראוי להיות יושב ראש תנועת בש"ס. לדעתי הגיע הזמן לתת למצביעים להחליט. אף אל פי שיש בי כבוד לכל רב בישראל ולתלמידי חכמים ולמועצת...".

לדבריו: "26 שנה אני מייצג את ש"ס נאמנה וכולי תיקווה שהתנועה שלנו לא תהיה של איש אחד בלבד. הגיע הזמן לתת לבוחרים להחליט מה טוב עבור תנועת ש"ס. אני כותב את זה ממקום של פיתרון נקי... כי ש"ס יורדת בסקרים בצורה מאוד קשה. הלב יכאב לכולנו אם דבר כזה יקרה וש"ס תעלם חס ושלום ולא תעבור את אחוז החסימה!".

אלבז הוסיף: "עבורי ש"ס היא של מרן ועוד פעם של מרן. כך היא עבורי במשך שנים! שירתתי את מרן במשך שנים ויש לי זכות לבקש זאת בלי חס ושלום לפגוע בשום רב מהמועצת . יש לי כבוד לרבנים. לדעתי זה פיתרון שיוביל את ש"ס לדרך נקיה וחדשה בכל המישורים".

אלבז טוען כי "ש"ס בבחירות הללו בסכנה לקיומה ואני חלק גדול מהצלחת ש"ס במשך כל השנים. יש לי זכות לבקש את זה כי אני יודע ומכיר בדיוק מה הולך בשטח. אף על פי שאני בחול כרגע".

בסיום דבריו עקץ הזמר והסביר מדוע כותב זאת בפייסבוק: "כי בטח ובטוח מכתב כזה לא יכנס למועצת... מישהו ידאג כניראה שזה לא יכנס...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר