שכח תחמושת צבאית בתיק ונעצר במדינה מוסלמית

בתום 12 יום של עיכוב בשדה התעופה באוזבקיסטן שוחרר הישראלי שבתיקו נמצאה תחמושת. הצעיר, חייל משוחרר שביקש לצאת לטיול, שכח תחמושת צבאית בתיקו (חדשות)

ישראל שפירא | כיכר השבת |
תחמושת. אילוסטרציה (צילום: דוברות המשטרה )

אוזבקיסטאן שחררה את האזרח הישראלי שהיה מעוכב במשך 12 ימים בשדה התעופה במדינה לאחר שבתיק היד שלו נמצאו 13 קליעי נשק. דרכונו של הישראלי הושב אליו.

הישראלי, חייל משוחרר שיצא לטייל, נעצר על ידי השלטונות באוזבקיסטן בעת שעשה את דרכו לתאילנד דרך טשקנט מאחר שבבדיקה במסוף המזוודות התגלתה תחמושת בכליו, האיש עוכב על ידי כוחות הביטחון המקומיים, דרכונו נלקח ממנו והוא לא הורשה להמשיך בדרכו. בהודעת משרד החוץ בירושלים מברכים על סיום הפרשה ואומרים כי בשום שלב הישראלי לא נעצר, אלא עוכב.

"מרגע קבלת ההודעה על עיכובו של האזרח בשדה התעופה, שגרירות ישראל בטשקנט והמחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ, דאגו לבקרו, לספק לו אוכל כשר באמצעות הקהילה היהודית, ולעדכון שוטף של משפחתו בארץ", נאמר בהודעה.

עוד נאמר כי "השגרירות עמדה בקשר הגורמים הרשמיים באוזבקיסטאן, כמו גם עם גורמים רלוונטיים בישראל, על מנת לקדם שחרורו. האזרח, חייל משוחרר, עושה עתה את דרכו לישראל ואמור לנחות בארץ בשעות לפני הצהריים".

במשרד החוץ שבים ומתריעים בפני אזרחים ישראלים הנוסעים לחו"ל כי עליהם לבדוק היטב תכולת חפציהם לפני נסיעה לחו"ל, מחשש להימצאות קליעים וחפצים אסורים אחרים, העשוי להביא למעצרם, תביעה משפטית, תשלום קנסות כבדים ושיבוש מוחלט של תכניות הנסיעה שלהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר