עוקף את החרדים

"אקדם חקיקה": אמסלם מתגייס למען מוסדות המוכש"ר

יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם עוקף את הנציגים החרדים בכנסת ומבטיח לפעול להסדיר בחקיקה את מעמדם של מוסדות המוכר שאינו רשמי בהם לומדים עשרות אלפים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ח"כ דוד אמסלם (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם (הליכוד) עוקף את הנציגים החרדים ומבטיח לפעול להסדיר בחקיקה את מעמדם של מוסדות המוכר שאינו רשמי.

במהלך פגישה שקיים ח"כ אמסלם עם הנהלת פורום מוסדות מוכש"ר, הוא התוודע לסיפורם של עשרות אלפי ילדים שוסבלים מאפליה לרעה לעומת התלמידים האחרים במערכת החינוך.

"אני מתקשה להבין למה אין תקצוב הולם וראוי למוסדות המוכש"ר החרדי כשלרוב מדובר בתלמידות אשר עומדות בכל חובות לימודי הליב"ה, שמוסדות הלימוד נתונים לפיקוח מלא של משרד החינוך ומשמשים את האוכלוסייה הכי חלשה מבחינה סוציו-אקונומית", אמר ח"כ אמסלם.

ח"כ אמסלם הבהיר כי סיוע לתלמידות הללו הוא משימה חברתית מהמעלה הראשונה ויש לטפל בנושא זה בהקדם. "לא יתכן שתלמיד אשר עומד בכל התנאים והכללים של משרד החינוך יתוקצב בפועל רק ב- 40 מהתקציב המקביל לכל תלמיד בישראל", הוסיף.

ח"כ אמסלם עם הרב מנחם גרינבוים מנהל בנות ויז'ניץ ודוד שרפר

אמסלם הודיע כי בכוונתו להגיש בנושא הצעת חוק שתעגן את מעמד תלמידי המוכש"ר. "אם במשרד החינוך סבורים כי יש מי שמנצל את המעמד שמקנה מוסד מוכש"ר כדי ליצור פערים בחברה, ראוי לשקול הפחתה בתקציבו, אך אין ליצור באופן גורף פערים כאלו כלפי תלמידים חלשים שעומדים בכל הדרישות".

דוד שרפר, יו"ר פורום המוכש"ר אמר כי הם מאמינים שאכפתיות שח"כ אמסלם גילה יביאו לתזוזה חיובית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר