הפגנות 'הפלג' • פרסום ראשון

ברקת הכריע: משעה את סגנו חיים אפשטיין למשך 30 יום

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת החליט להשעות את סגנו חיים אפשטיין מ'הפלג הירושלמי', למשך 30 יום מכל פעילות בעירייה - בעקבות ההפגנות במרתון • בפנים: רשימת הסנקציות המלאה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ב באדר תשע"ז | 20.03.17
חיים אפשטיין בשימוע אצל ברקת, היום (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: ראש עיריית ירושלים ניר ברקת החליט היום (שני) להשעות את סגנו חיים אפשטיין ממפלגת 'בני תורה' של הפלג הירושלמי למשך 30 יום מכל פעילות בעירייה, בגין ניסיונות 'הפלג' לשיבוש המרתון העירוני שנערך בשישי האחרון.

ראש העיר אמר לאפשטיין כי על אף שלפי המשטרה המרתון לא נפגע ועבר בשלום, אך ניסיונות השיבוש למרתון נעשו בניגוד לסיכום ובניגוד להוראות החוק והמשטרה, תוך סכנה לשלום הציבור וכי לא יעלה על הדעת לעבור על כך לסדר היום.

ל"כיכר השבת" נודע כי בלשכת ראש העיר הוחלט לבדוק את כל עובדי הלשכה של אפשטיין תוך בחינת האפשרות לבטל חלק מהתקנים שקיבל. כמו כן מנהלי האגפים יקבלו הנחיה שלא לקבל אותו לפגישות ומה שהוא צריך מהיום - יטופל רק באמצעות מנכ"ל העירייה.

בנוסף, גורם בכיכר ספרא אומר ל'כיכר השבת' כי ייבדקו האם יהושע פולק יכול לקבל קהל בלשכתו באופן רשמי, כפי שהיה עד היום, מאחר והוא לא עובד עירייה.

זאת ועוד, היועץ המשפטי של העירייה הבהיר כי אסור לישעיהו ויין - המשמש כראש לשכתו של אפשטיין - לעבוד בשום עבודה נוספת, לרבות כתיבה ועריכה בעיתון 'הפלס' וכעת יצטרך להחליט האם נשאר לבעוד בעירייה או ב'הפלס'.

ברקת בשימוע לאפשטיין

כפי שדווח לראשונה ב"כיכר השבת", ראשי מפלגת 'בני תורה' של 'הפלג הירושלמי' - סגן ראש העיר חיים אפשטיין וכן יהושוע פולק זומנו הבוקר לשיחת נזיפה ולשימוע אצל ראש העיר. הסיבה: הפגנות 'הפלג הירושלמי' שניסו לשבש את ריצת המרתון שהתקיימה ביום שישי האחרון זאת במחאה על מעצר תלמיד ישיבה שהוגדר כעריק מאחר וסירב להתייצב בלשכת הגיוס.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", במוצאי שבת הודיע ראש העיר ברקת כי בכוונתו לזמן את אפשטיין לשימוע זאת לאחר שאיים עליו במהלך השבוע שעבר בפיטורים באם אכן יפריעו המפגינים למרתון בו לקחו חלק עשרות אלפי רצים מעשרות מדינות בעולם.

אפשטיין וראשי הפלג הירושלמי קיבלו את המסרים אולם למרות זאת ההפגנה התקיימה אם כי באופן מינורי יחסי כאשר ההפרעה היתה מועטה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר