"אופטימי" • האזינו

בנט: אפשר להגיע לפשרה בין נתניהו לכחלון

השר נפתלי בנט סבור כי המשבר בין נתניהו לכחלון לא יביא לבחירות בעתיד הקרוב. על הביקורות בישיבות בימי חג הפורים הוא מבהיר כי הן היו לא מוצדקות • האזינו לראיון (אקטואליה)

בנט ונתניהו, ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASh90)

שר החינוך נפתלי בנט התייחס הבוקר (שני) למשבר בממשלה בעקבות המחלוקת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון בסוגיית תאגיד השידור הציבורי ואמר כי הוא חושב שאפשר להביא לפשרה בין השניים.

בראיון למרדכי לביא במהדורת הבוקר ברדיו 'קול חי' אמר בנט כי אין טעם ללכת לבחירות. "אני אופטימי, אני חושב שאפשר להביא לפשרה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר האוצר משה כחלון".

בנט התייחס לדבריו של ראש הממשלה כי אינו חושש ללכת לבחירות בגלל סוגיית התאגיד ואמר: "אני לא רואה את מדינת ישראל הולכת לבחירות בגלל תאגיד, ובטח לא להפיל ממשלת ימין לאומית טובה שכל מרכיביה משתפים פעולה יפה, בשונה מהממשלה הקודמת, פה יש ממשלה טובה ואין טעם ללכת לבחירות בגלל התאגיד".

בנט התייחס גם לדבריו של חברו לסיעה ח"כ בצלאל סמוטריץ' שאמר כי נתניהו מניע את המשבר בגלל החקירות נגדו ואמר: "אני חולק על סמוטריץ' שטוען כי נתניהו רוצה להביא לבחירות בגלל החקירות, הוויכוח פה הוא נטו התאגיד, נתניהו שהוא שבע תקשורת כבר עשרות שנים רוצה לוודא שהמדינה תשקיע שבע מאות מיליון בשנה בתקשורת והוא רוצה לוודא שהתכנים שמובאים בערוץ הזה יהיה טובים לאזרחים ועובדיו לא רק ייכנסו בו".

בנט הציג את הפתרון שלו למשבר: "מה שלפי דעתי צריך לעשות זה שהעסק יקום עם בקרה יותר מהודקת, וייתכן שיקלטו לשם יותר עובדים מרשות השידור זה ייתן מענה לכל הצדדים, גם לנתניהו שחושש שקמה כאן מפלצת וגם לשר האוצר שיוכל לשמור על העובדים שלא יפגעו".

בהמשך הריאיון התייחס שר החינוך נפתלי בנט לביקורות של פקחי משרד החינוך בישיבות במהלך חג הפורים ואמר כי: "לכאורה הביקורות לא היו מצודקות, שוחחתי עם יו"ר ועד הישיבות הרב קאופמן וסיכמנו על ביקורות חוזרות בישיבות שנכשלו בביקורת".

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול חי'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר