בין מסורת לקדמה

לחבוש כובע זה הדבר הכי קל בחיים, אבל לייצר אותו זה מסע ארוך

לא רק באמריקה: הכובעים האיכותיים של רואצ' הגיעו לארץ והותאמו לטעם הישראלי. על הדרך מגשימים לציבור חלום ישן, להתחדש בכובע מובחר הטוב בעולם שהיה סמל לאיכות ונוחות, ושהיה זמין בעבר רק בחו"ל (אופנה, שיווקי)

הכובעים האיכותיים של רואצ' הגיעו לארץ. צילום: יחצ

עד היום רק מי שגר באמריקה זכה לחבוש לראשו את הכובע המדהים של רוא'צ, כאן בארץ רק רבנים חשובים זכו לחבוש לראשם את הכובע המפואר של רוא'צ.

כיום, הביאה לארץ חברת "ברון כובעים" את מגבעת קניט'ש, מבית הייצור של רוא'צ, שעברה תהליך מופלא ומוקפד מעין כמוהו, עם בקרת איכות שעומדת בתקן המקפיד, של מכון התקנים האמריקאי,

היום הכובע מחכה לכם אחר כבוד במדף בחנות, מוכן לחבישה על ידי הלקוח.

סיפורו של תהליך עיבוד כובעי רוא'צ, הינו מסע יצורי ייחודי הקיים משנת 1885. הליך זה מיקם את כובעי רוא'צ, ככובע הטוב ביותר בעולם.

כובעי איכות בייצור קפדני. רואצ'. צילום: יחצ

מסורת אירופאית מדויקת

סיפורו של מפעל רוא'צ, הינו סיפור של אומנות, של עבודה עם מסורת אירופאית מדויקת. כשמסיירים במפעל מבינים איך טיב, אופנה, ואיכות הולכים יחד יד ביד. המפעלים של חברת רוא'צ בספרד פרוסים על כ-150 דונם, שהינם אלפי מטרים עם מבני ייצור ומעבדות איכות, המפעל עובד ללא הפסקה, 24 שעות, בכדי להספיק את קצב ההזמנות של חברת ברון כובעים, עבור הציבור החרדי בארץ.

כשמסיירים במפעל, בין המכונות האוטומטיות החדשניות, ליד קו היצור הידני, מרגישים שכל פועל יצור, הינו בדרגת רב אומן, אנו חשים בשילוב, בין מסורת עתיקה בשנים, לקדמה מבטיחה, ששומרת על איכות ללא פשרות, הקפדה זו הקנתה לחברת רוא'צ את מיקומה כמובילה את ענף הכובעים, תמיד בעשרה צעדים לפני כולם.

לחבוש כובע זה הדבר הכי קל בחיים, אבל לייצר אותו זה מסע ארוך, לצורך הכנת הכובע דרוש לשם כך, פרוות ארנבות איכותיות מדינות שונות בעולם.

בקרת איכות קפדנית במפעלים. רואצ'. צילום: יחצ

בקרת איכות קפדנית

למפעלי רוא'צ, בכדי להפיק לבד איכותי, על הכנת סיבי הלבד לעבור תהליך של מיון באמצעות ציוד אלקטרוני מתוחכם, המפריד בין הסיבים, ויוצר תערובת ייחודית להכנת הלבד בכדי שיהיה עמיד ונעים למגע יד החובש, לאחר הכנת הלבד, יוצרים קונוסים בקטרים שונים, המוצמדים אחד לשני באמצעות לחץ אוויר מאסיבי. מידת קוטר הכובע מותאמת לראש הישראלי, כדי שהוא יישב נוח ולא יעוף בכל רוח שאינה מצויה.

לאחר הכנת מבנה הכובע, הוא עובר תהליך צביעה, שיפור, תפירה, עיצוב, תפירת הסרט עם הלוגו היחודי של רוא'צ, המכבד את כל מי שחובש אותו, ברור שהוא יידע איזה כובע לקנות.

בקרת האיכות הקפדנית של מפעלי רוא'צ לא תיתן לאף כובע לצאת משעריה בלא שנבדקה איכותו, רמת הגימור, הבטנה והכובע כחלק אחד, כך שאתה הקונה, יכול להיות סמוך ובטוח, שאתה מחזיק ביד מוצר עם איכות של מרצדס, ומחיר של מאזדה.

חשוב להדגיש, שכובעי רוא'צ שמהם נהנו האמריקאים כחמישים שנה, הותאמו בדיוק לטעם הישראלי, אנחנו כישראלים, יודעים תמיד, מה שטוב לאמריקאים טובים גם לנו, מה שהגיע מאמריקה היה בשבילנו, סמל לנוחות, עם ערובה לאיכות, עכשיו, חברת ברון הגשימה לנו את החלום, ונותנת לנו לחבוש בגאווה את כובעי רוא'צ הטובים בעולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר