פרסום ראשון

בחור מחסידות ויז'ניץ נעצר על עריקות; גפני פעל לשחרורו

בסוף השבוע נעצר בחור מחסידות ויז'ניץ בעוון עריקות מצה"ל זאת בשל בעיות טכניות באישור מעמד בן ישיבה. האדמו"ר שוחח עם ח"כ משה גפני ובפעילותו הבינו בצה"ל את הטעות שנפלה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ גפני והאדמו"ר מויז'ניץ (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90; באדיבות יהושע פרוכטר)

בסוף השבוע האחרון נעצר בחור מחסידות ויז'ניץ בעוון עריקות מצה"ל. הבחור תכנן לצאת לחו"ל אלא שלתדהמתו בשל בעיות טכניות שנוצרו במהלך תקופת אישור הפטור של מעמד בן הישיבה נחשב היה כעריק ונעצר.

במרכז חסידי ויז'ניץ הפעילו העסקנים את כל הגורמים על מנת לסייע לשחרר את הבחור שעצור רק בשל העובדה שלא הגיש בזמן את המסמכים הנדרשים אבל הינו תלמיד ישיבה מן המניין אולם לשווא.

ל"כיכר השבת" נודע כי בחסידות דחו מכל וכל את האפשרות לצאת ולהפגין למען שיחרורו זאת משום שזו אינה דרכם וכן משום שסברו שהדבר אינו יועיל.

בימים האחרונים שוחח האדמו"ר מויז'ניץ עם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני וביקש ממנו להיכנס לעובי הקורה על מנת לסייע בשיחרורו של תלמיד הישיבה.

ח''כ גפני נענה מיד ושוחח באריכות עם יראש אכ"א ועם גורמים בכירים בצה"ל שהבינו כי נעשתה טעות במקרה זה.

ל"כיכר השבת" נודע כי היום ניתן לבשר כי אכן מאמציו של גפני נשאו פרי ובהוראת העסקנים הגיש הבחור בקשה לחנינה שאמורה להיות מאושרת בשעות הקרובות כאשר מיד לאחריה הוא ייצא לחופשי.

יצויין כי בין יו''ר ועדת הכספים לחסידות שוררת קרבה רבה וההערכה כאשר גפני נוטל חלק בכל האירועים המרכזיים ושמחות נכדי האדמו"ר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר