פרשות נתניהו

עו"ד דוד שמרון, פרקליטו של נתניהו, העיד במשרדי 'להב 433'

כפי שנודע, עדותו של הפרקליט הבכיר, בן דודו של ראש הממשלה, לא התמקדה ב'תיק 3000' (פרשת הצוללות) בה נקשר שמו, אלא בפרשיות נתניהו - '1000' ו-'2000' (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עו"ד שמרון (צילום: FLASH90)

עו"ד דוד שמרון, פרקליטו ובן דודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, זומן היום (שני) בצהריים למסור עדות במשרדי להב 433 של המשטרה בנוגע לפרשות המכונות 'תיק' 1000' ו'תיק 2000'.

בפרשה הראשונה נחשדים נתניהו ובני משפחתו בקבלת טובות הנאה מהמיליארדרים ארנון מילצ'ן וג'יימס פאקר, ובפרשה השניה הוא נחשד בפרשת השיחות עם מו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס.

כזכור, שמו של שמרון נקשר בפרשת הצוללות - 'תיק 3000' - כעורך דינו של מיכאל גנור, נציג החברה הגרמנית שעמה נחתמה העסקה לרכש הצוללות לחיל הים וספינות המגן לאסדות הקידוח.

פרקליט המדינה שי ניצן הורה בחודש שעבר על מעבר מבדיקה לחקירה פלילית בפרשת האחרונה, אך "ראש הממשלה איננו בין החשודים בפרשה", הודגש אז בהודעת הפרקליטות.

מדוברות אגף החקירות נמסר: "בהמשך לפרסומים שונים בשעות האחרונות, בדבר חקירה לכאורה של עו"ד בכיר במשרדי יאח"ה, ברצוננו להעמיד דברים על דיוקם ולהדגיש, כי אין מדובר בחקירה אלא בעדות בלבד. מטבע הדברים, אין בכוונתנו למסור פרטים בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר