ההתקרבות לדת

הזמר עידן עמדי שומר שבת: "הכל יותר פשוט"

הזמר הישראלי המוכר שומר על השבת, ולא חושש מהפסד ממון בעקבות כך: "זה אחד הדברים הפשוטים שעשיתי בחיים. ברגע שאתה מצטמצם מבחינה כלכלית למה שאתה צריך ולא למה שאתה רוצה, הכל יותר פשוט" (ברנז'ה, ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עידן עמדי. שומר שבת

בראיון שהעניק ל"אתנחתא" של "בשבע", מספר הזמר הישראלי עידן עמדי על שמירת השבת שלו: "אני שומר שבת, זה אחד הדברים הפשוטים שעשיתי בחיים. ברגע שאתה מצטמצם מבחינה כלכלית למה שאתה צריך ולא למה שאתה רוצה, הכל יותר פשוט".

הוא סיפר כי הוא שומר את השבת בירושלים, והיא כוללת "קידוש, קריאה והרבה חברים". בנוסף, סיפר עמדי בראיון כי הוא פותח את הבוקר ביומיום שלו בין השאר בהנחת תפילין.

עמדי נשאל על מוזיקאים ימניים וההדרה שלהם בתעשייה ואמר: "יש מקומות שבהם מיד מרימים גבה כששומעים את הדעה שלך. אתה נראה לאנשים הזוי ובור, למרות שיש סוגיות שבהן אתה מבין יותר מהם. אנחנו צריכים להתבטא, זה חילול השם לא לומר את הדעה שלנו. אנחנו מתראיינים כדי שיקראו ויגידו 'מסכים' או 'לא מסכים'".

"אני חושב שאם אני אומר את הדעות שלי בצורה עובדתית ונכונה, אני ישר עם אלוקים ומפה אני רוצה להאמין שהוא ישמור עליי". הוא הוסיף כי "דברים מתחילים להשתנות ומותר לדבר ולחשוב אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר