היכונו לכאוס תחבורתי

"שאטלים" ותגבור הסעות: משרד התחבורה נערך לשביתת אגד מחר

מאות אוטובוסים פרטיים גויסו על ידי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לשם הסעות חינם ממקומות מרכזיים לבתי החולים בירושלים, חיפה וחולון". כל הפרטים (תחבורה, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: צילום: עידו קינן, ynet)

לקראת השביתה המסתמנת באגד, משרד התחבורה הודיע כי יפעיל מערך אוטובוסים לתגבור התחבורה הציבורית.

בהודעת המשרד נאמר, כי "במטרה לצמצם את נזקי השביתה של אגד, יועמדו לרשות הציבור מאות אוטובוסים שיתגברו את קווי השירות הפרטיים ויצמצמו ככל הניתן את הפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית. בנוסף, יופעלו "שאטלים" ללא תשלום לבתי חולים ולתחנות רכבת ולמקומות מרכזיים בערים שבהן אגד פועל".

כמו כן, משרד התחבורה הנחה את מפעילי התחבורה הציבורית בכל הארץ לתגבר את השירות בקווים המופעלים על ידם, במטרה לצמצם ככל הניתן את הפגיעה בנוסעי התחבורה הציבורית.

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה גייסה מאות אוטובוסים מחברות ההיסעים הפרטיות, שיסעו בצירי תחבורה מרכזיים ויחליפו את האוטובוסים של אגד.

במסגרת זאת, יתוגברו קווי האוטובוסים בין חניון שפירים לירושלים ובין מבשרת ציון לירושלים וכן בין עכו לכרמיאל, בין חולון לתל אביב, בין יבנה לרחובות, בין קרית שמונה לצפת, בין כרמיאל לחיפה ועוד.

ה"שאטלים", ללא תשלום, יופעלו כמערכת היסעים לבתי חולים ולתחנות רכבת. כמו כן, יופעל שירות חלופי לבית החולים וולפסון בחולון, בתי החולים בירושלים – הדסה עין כרם, הדסה הר הצופים ושערי הצדק, ובתי החולים רמב"ם וכרמל בחיפה.

משרד התחבורה יפעיל שירות חלופי של אוטובוסים לתחנות הרכבת בירושלים, חיפה, רחובות, ראשון לציון, חדרה ודימונה. רכבת ישראל תפעל לתגבור שירות הרכבות ותציב כוננים בתחנות עיקריות.

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית תפתח ממחר בבוקר חדר מצב שיעקוב אחר הערכות השביתה ויתן מענה בזמן אמת. פירוט התגבורים וההיסעים המיוחדים שמפעיל משרד התחבורה יפורסמו החל מהיום באתר המשרד.

עוד קודם איים השר ישראל כץ פנה ל'אגד' ישירות ואמר: "אתם כמו דינוזאור שמסרב להתאים עצמו למציאות המשתנה. אם לא תעשו את מה שנדרש ולא תקבלו את החלטות המתאימות כעת, אתם תיעלמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר