מכה גלים ברשת: הותקף על ידי רוח רפאים?

סרטון מצמרר, בו קלטה לכאורה מצלמת אבטחה ביתית רוח רפאים תוקפת צעיר אומלל בביתו גרם לסערה בקרב הגולשים המבועתים (לכאורה) ולאין ספור דיונים ותהיות ברשת (מעניין)

(צילום: מתוך יוטיוב)

סרטון ויראלי, למקרה שתהיתם מהו המושג אותו שמעתם מן הסתם אין ספור פעמים, הוא סרטון שהפך לפופולרי מאד בזמן קצר יחסית וקיבל מליוני צפיות, בד"כ כתוצאה משיתוף של גולשים ברשתות החברתיות. במילים אחרות: סרטון שבו נקלטה בעין המצלמה רוח רפאים מסתורית.

ציניקנים ומתקדמים ככל שנהיה, בני ה-2017, זה תמיד יעבוד, כשהמילה 'לכאורה' המוצמדת לכל כותרת כזו מצילה אותנו מהצטייירות מוחלטת כבורים ופרימיטביים בכל פעם שסרטון כזה מעורר סערה ברשת. כל תמונה או סרטון עם אמינות אפסית המתעדים 'לכאורה' דמות רפאים כזו או אחרת, שהיו יכולים להיערך ע"י כל מתלמד פוטושופ מתחיל, מקבלים את התואר 'ויראלים' במהירות האור מהרגע בו הם עלו לראשונה מעל גלי הרשת.

ושוב זה קורה, סרטון מצמרר לכאורה, בו קלטה מצלמת אבטחה ביתית (לכאורה) רוח רפאים תוקפת צעיר אומלל בביתו גרמה לסערה הקרב הגולשים המבועתים לכאורה ולאין ספור דיונים ותהיות בנוגע לאמינות הסרטון. בסרטון, נראה בחור צעיר ניגש לארון הספרים בחדר, שולף ספר ומתחיל לעיין בו תוך כדי שהוא מהלך בסמוך לדלת, כשלפתע נפתחת הדלת ודמות מסתורית, שחורה ועמומה נכנסת דרכה.

ברגע הבא מתרחשת דרמה כאשר הבחור מוטח אל רצפה ונגרר לכאורה על ידי הדמות אל מחוץ לפריים.

אז טוב, אתם בטח מגחכים עכשיו בזלזול עייף ומגלגלים עיניים בביטול, אבל תודו שהסתקרנתם. נכון, מן הסתם מדובר בזיוף לא מתוחכם במיוחד בהתחשב בתיאטרליות שעוטפת את כל התרחשות העניינים החל מהבחירה המעניינת של הבחור לעיין בספר תוך כדי שהוא מהלך באיזור הדלת וכלה בנפילה המוגזמת מדי. ועוד לא הזכרנו את זה שכף רגלו של הבחור אינה נראית במצלמה מה שמעיד - הרבה יותר מ'לכאורה' - על בן אנוש לגמרי אמיתי שנמצא מחוץ לפריים וגורר אותו ברגלו. אבל במחשבה שניה, בשביל מה לחפש הוכחות? 2017 אנשים… תתקדמו.

אבל זה בכל זאת לא מנע מגולשים רבים להגיב באופן שגרם לנו להרגיש טוב עם עצמינו, כמו: "זה היה ממש מפחיד. זה קרה באמת?" מה אתם אומרים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר