הפתרון להפגנות?

היכן שנכשלו הסוסים, הזרנוקים והשוטרות - יצליחו הכלבים // דוד רוזנטל

מה שלא הצליחו לעשות זרנוקי מים, סוסים ושוטרות, יכולים לעשות כלבים קטנים עד בינוניים, לא יותר מזה. זמומים כחוק ומוחזקים ברצועה, אבל יודעים לעשות את העבודה. לדוד רוזנטל יש פתרון להפגנות הפלג הירושלמי (חרדים)

דוד רוזנטל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שוב, כריטואל קבוע, איזה תימהוני עריק נעצר בנסיבות מפוקפקות, והמוני בחורי ואברכי הפלג יוצאים להפגנות בכבישי הארץ. עוד עריק הביא סיבה למסיבה, ובכל ישיבות הפלג צהלה ושמחה. נמדד אדם בכוסו בכעסו והפגנתו. ומהפגנות הפלג אפשר ללמוד יותר מדבר או שנים.

מצאו אלה שטות להתגדר בה, כביכול גזירת גיוס נוראה מרחפת על ראשי בני ישראל. לא גיוס ולא יער, יאיר לפיד באופוזיציה, אבל אנשי הפלג נראים כמעוניינים מאד שיחזור לקדמת הבמה. הרי מה יעשו הקיצוניים בלא הקיצוניות שכנגד? אז אם אין היום שונאי חרדים בממשלה, טורחים אלה בהפגנותיהם ומנסים לייצר כאלה. הרי מכל הפגנה כזו ברור מי יעלה בסקרים.

הפגנה נגד מעצר עריק בירושלים (צילום: פלאש 90)

מה לא עשתה משטרת ישראל כדי לפזר את ההפגנות? - ותמיד זה יוצא מעט מידי, מאוחר מידי ועלוב מידי. הרי לא מדובר באנשי פשע מקצועיים, כאלה שמתכננים ועושים שימוש בידע טכנולוגי, סך הכל בחורים ואברכים קשי יום המחפשים אלטרנטיבות ללימוד בכולל בימי החורף ובאווירת סוף הזמן. אין בהם תחכום גדול או עורמה, ועם זאת מצליחים לסגור שוב ושוב את כבישי המדינה לשעות ארוכות. אם באזובי הקיר לא מצליחה המשטרה להילחם, מה תעשה בארזי הפשע? קצת מדאיג.

ולענייננו, תחילה עובדי זרנוקי מים וסוסים אבירים היו שוטרינו, ולא עמדו להם כל מאמציהם כדי לפנות את ה"עציצים" ולהצילנו מידם. במים רקדו, בזנבות הסוסים משכו, וההפגנות המשיכו להתקיים. עריק, ועוד עריק, והלכו השוטרים והצטיירו כחדלי אישים. אם לא באיש, אז באישה. אז הביאו את השוטרות.

הפגנות 'הפלג', היום (צילום: דוברות המשטרה)

אם לא הולך בכוח, אז אולי בשמירת העיניים. שוטרות הגיעו בהמוניהן לאכוף את הסדר בהפגנות הפלג, הבה נתחכמה לו. אך מפגיני הפלג, ראו זה פלא, הגיעו להפגנות רק יותר ויותר... והרי קל וחומר הוא: אם יוצאים מפגיני הפלג לכבישי ירושלים לצפות במראות הלא-כל-כך קדושות של מרתון ירושלים, קל וחומר בשוטרות הלבושות במדים צנועים בהרבה! השעמום מביא לכדי חטא, החטא לכדי הפגנה וביטול תורה, וההפגנה לכדי צפייה במרתון ירושלים... אוי, יתמו חטאים ולא חוטאים מכבישי הארץ.

אך אם באמת רוצה המשטרה לפנות ביעילות את כל המפגינים, כדאי פשוט להביא כלבים. לא חלילה לשסות כלבים באנשים, או כל פעולה שנראית ומצטלמת לא טוב. מספיק להביא שוטרים (לא שוטרות, כדלעיל) אשר מחזיקים ברצועה כלבים זמומים כחוק. כלבים קטנים עד בינוניים, לא יותר מזה. אפשר אפילו פודלים. כידוע, רווח בציבור החרדי פחד קמאי מפני כל בעלי החיים, ובמיוחד מכאלה שנושכים (בפוטנציאל) ונובחים.

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

אלה בסוסים ואלה ברכבים, ואת ההפגנות בפודלים נפזר. ריצה קלה לכיוון המפגינים, וכאחוזי דיבוק ירוצו אלה מן הכבישים לחפש מקומות בטוחים על עצים.

לא, זו לא שנאת חרדים. חברי הכנסת החרדים יודו למשטרת ישראל אם תצליח זו לגבור על המתפרעים בכבישים. מזיקים אלה ליהדות החרדית, ואין הממסד החרדי יודע כיצד לעצרם. משטרת ישראל צריכה לאכוף את החוק, והציבור החרדי יהיה הראשון להודות על כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר