"שלולית דם ענקית"

ישראלי נמצא ירוי בקליבלנד שבאוהיו; מצבו אנוש

המשטרה המקומית במדינת אוהיו שבארה"ב חוקרת את פרטי האירוע בו נמצא ישראלי כבן 30 כשהוא מוטל בתוך שלולית דם ולצדו קליע אקדח. אדם חשוד נראה קודם לכן באזור (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Zoran Karapancev / Shutterstock)

ישראלי כבן 30, המתגורר בארה"ב, נורה בפניו וברגלו ונמצא מוטל בחניית בית פרטי שהוצע להשכרה. כך מדווחים היום (שלישי) אתרי חדשות בקליבלנד שבאוהיו.

הפצוע פונה לבית החולים ומצבו הוגדר אנוש. הרקע לאירוע עדיין לא ברור לחוקרי המשטרה המקומית, שעדכנה את כלי תקשורת באוהיו כי בקרבת מקום נמצאו קליע של אקדח, אופניים ותיק גב ועליו דם רב.

באחד מאתרי החדשות במדינה דווח מפי עד ראייה, כי ראה אדם חשוד ברחוב זמן קצר לפני שמיעת ירי. טרם נעצרו חשודים במעשה. משטרת קליבלנד עדכנה את השגרירות הישראלית בארה"ב בפרטי האירוע.

השוטרים שהגיעו למקום מסרו כי תחילה הפצוע היה מחוסר הכרה ולא נשם, אך לאחר כמה דקות הוא הצליח להזיז את ידיו ולהסתכל סביב. מהמשטרה המקומית נמסר כי תחילה לא יכלו לגבות ממנו עדות בשל פציעתו האנושה.

לפי חלק מהדיווחים, אישה כבת 60 היא שמצאה את הישראלי הירוי. היא סיפרה לשוטרים כי חיפשה בית להשכרה בשכונה במזרח העיר, ולפתע הבחינה בגבר המוטל בחניית הבנין. היא העידה כי "הוא היה מוטל בשלולית ענקית של דם".

משרד החוץ: "הודעה נמסרה למשפחתו של הישראלי. אנו מסייעים לבני המשפחה לקבל ויזה ולעשות דרכה לארצות הברית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר