במסיבת פורים

תגרה אלימה: "לא רוצים לשמוע שירים בערבית", צעקו שוטרים לחברם המוסלמי

אירוע מביך שהתרחש בשבוע שעבר במסיבת פורים של שוטרים ממחוז תל אביב, כלל גזענות השלכת חפצים והחלפת מהלומות בין שוטרים מוסלמים לעמיתיהם היהודים (משטרה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לתוכן הידיעה (צילום: Michal Fattal/Flash90)

שוטרים ממחוז תל אביב השתתפו בשבוע שעבר במסיבת פורים באור יהודה, אך זו הפכה במהרה לתגרה המונית על רקע גזעני, במהלכה שוטרים יהודים ומוסלמים החליפו ביניהם מהלומות.

לקראת סוף המסיבה נערכה במקום תחרות קריוקי בין השוטרים, במסגרת נקרא כל אחד מהם לשיר. בין השאר, עלה לבמה גם שוטר מוסלמי שמשרת במחוז והחל לשיר בערבית, אך אז החלו מספר שוטרים יהודים לצעוק לעברו להפסיק מאחר ו"אנחנו לא רוצים לשמוע שירים בערבית".

אחד מהשוטרים היהודים אף השליך לעבר השוטר המוסלמי כוס מזכוכית שהתנפצה על הבמה. בשלב זה הצטרפו למהומה האלימה מספר שוטרים יהודים, כשמנגד השוטר המוסלמי קיבל סיוע מחבריו השוטרים המוסלמים.

שוטר שהיה במקום סיפר לגלי צה"ל שחשף את המקרה: "זה הפך לקטטה המונית, זה היה מביך. לכולם היה ברור מה קורה ולמה היא פרצה, אבל קשה היה להפריד בין המתקוטטים, שחלק שתו אלכוהול, והקללות שהם הטיחו לעבר השוטר המוסלמי היו בושה. רצינו לקבור את עצמנו במקום".

בתגובה לפרסום המקרה מסרו מדוברות המשטרה כי הם רואים בחומרה את התנהגות השוטרים במסיבת הפורים. "התנהגות זו לא מאפיינת את משטרת ישראל, שחותרת לתת שירות מיטבי לכלל אזרחי מדינת ישראל ופועלת לשילובם של בני ובנות כל העדות, הקהילות והדתות בשורות המשטרה. עוד נמסר, כי בזמן שהקטטה החלה המפקדים כבר לא נכחו במסיבה, ושהטיפול במקרה הועבר למחלקה לחקירות שוטרים שצפויה לחקור בקרוב שני שוטרי יס"מ החשודים בתקיפת השוטר המוסלמי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר