גיא לרר זכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית

איש התקשורת גיא לרר, מגיש 'הצינור' בערוץ 10, הוא הזוכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית בישראל, עבור פרויקט 'החזית', פרויקט חברתי שכולל את דפי הפייסבוק החזקים (ברנז'ה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
גיא לרר (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק של גיא לרר )

איש התקשורת גיא לרר, מהטלאנטים הבולטים של ערוץ 10, הוא הזוכה בפרס DIGIT לעיתונות דיגיטלית בישראל, עבור פרויקט 'החזית', פרויקט חברתי שכולל את דפי הפייסבוק החזקים בישראל.

פרוייקט 'החזית' הינו שילוב כוחות של דפי הפייסבוק הגדולים בישראל למען מאבקים חברתיים לתועלת כלל הציבור. בין היתר שותפים בפרוייקט דפי הפייסבוק של אתר 'כיכר השבת' - האתר החרדי הגדול בעולם, וכן דפי הפייסבוק של 'הצינור', אתר 0404, חדר המצב, סמיון וגדי וילצ'רסקי.

את הפרס של בית הספר סמי עופר לתקשורת במכרז הבינתחומי הרצליה, יחד עם חברת גוגל, בשווי של 15 אלף שקלים, יקבל לרר יחד עם החברים בפרויקט 'החזית' בטקס במהלך כנס DIGIT ה-6 שיתקיים בשבוע הבא בבינתחומי.

נימוקי ועדת הפרס בה חברים ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן מייסד בית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה; פול סולומון, סמנכ"ל תקשורת גוגל ישראל, מזרח תיכון, טורקיה ואפריקה; ורועי כ"ץ, יו"ר כנס DIGIT נכתב כי "לרר הצליח להקים פלטפורמה דיגיטלית אדירת השפעה אותה הוא מקפיד להעמיד לטובת מאבקים ציבוריים בעלי אופי חברתי וצרכני. פרויקט החזית שמוביל לרר יצר בית לעיתונאים עצמאיים ואיפשר להם להפוך למעצבי דעת קהל ומשפיעים ללא תלות במו"לים או באמצעי הפצה מסורתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר